وقتی حرف شهردار خریدار ندارد/ادامه نارضایتی رانندگان مینی بوس

    کد خبر :527425

در جلسه‌ای با حضور نماینده دفتر شهردار و کمیسیون تخصصی شورا تلاش شد مشکل رانندگان مینی بوس پلاک «ع»برای ورود به محدوده طرح ترافیک حل شود اما همچنان توافق انجام شده اجرایی نشده است .

حاشیه‌هایی که تغییرات در طرح ترافیک ایجاد کرد همچنان ادامه دارد. مدتی است رانندگان مینی بوس های دارای پلاک عمومی مقابل شورای شهر تهران تجمع می‌کنند و درخواست اصلاح نرخ عوارض ورود به محدوده طرح ترافیک هستند.

هفته گذشته طی جلساتی که در دفتر شهردار برگزار شد، به درخواست‌های این رانندگان پاسخ مثبت داده شد اما به گفته رانندگان ناراضی مینی بوس، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران حاضر نیست توافق انجام شده را اجرایی کند.

یکی از رانندگان مینی بوس در تماس تلفنی با مهر با اعلام این که هفته گذشته در دفتر شهردار جلسه‌ای برگزار شد و با درخواست‌های ما مبنی بر حذف بدهی در حلقه دوم طرح ترافیک (محدوده زوج و فرد) و اعمال تخفیف برای حضور در محدوده مرکزی موافقت شد. اما معاونت حمل و نقل به ما می‌گوید هر کسی که دستور حذف بدهی‌ها را داده خود بدهی‌های شما را صفر کند.

به گفته این راننده مینی بوس طی این مدت جرایم رانندگان افزایش نیز داشته وجریمه تأخیر نیز به بدهی‌های آنها افزوده شده است.

در اسنادی که این رانندگان برای  مهر ارسال کرده اند، شهردار تهران اعلام کرده است که مشکل این رانندگان حل شود.

محمد علی کرونی دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران هم درباره مشکل رانندگان مینی بوس با پلاک «ع» به مهر می‌گوید: سال گذشته در جریان بررسی طرح ترافیک این خودروها به عنوان خودروهای عادی محسوب شدند که با پیگیری‌های شورا و کمیسیون عمران این خودروها و آژانس‌ها نیز مشمول تخفیف ۷۰ درصدی شدند. در حال حاضر توافق شد تفاوت پرداختی عوارض به حساب این خودروها باز گردانده شود.

به گزارش مهر، مشخص نیست چرا با وجود تاکید شهردار تهران بر حل مشکل این قشر و حمایت شورا، همچنان تلاش می‌شود نارضایتی رانندگان مینی بوس از مدیریت شهری ادامه داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید