در پی نزاع بین دو تبعه افغانستانی رخ داد

قتل همکار با چاقوی میوه‌خوری به خاطر گم شدن یک پیراهن مردانه!

  • حوادث
  • شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۳
    کد خبر :527388
سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم

رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک از قتل یک جوان با ضربات چاقو از ناحیه گردن توسط همکارش خبر داد.

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۶:۳۰ دقیقه عصر روز گذشته مسئولان بیمارستان واوان از مرگ پسر جوان که از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود به کلانتری ۱۷۱ کهریزک خبر دادند.

سرهنگ شریفی مقدم در خصوص قتل اتفاق افتاده گفت: مأموران پلیس با حضور در بیمارستان بررسی‌های خود را آغاز کردند و برادر مقتول را که نخستین شخص بود که او را در وضعیت وخیم به بیمارستان رسانده بود را مورد بازجویی قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در ادامه افزود: برادر مقتول به مأموران حادثه این گونه توضیح داد و گفت، ساعاتی قبل برای دیدن برادرم به محل کارش که یک انباری در کهریزک بود رفتم. هنگامی که به محل مورد نظر رسیدم حسابی شوکه شدم، برادر از ناحیه گردن خونریزی می‌کرد و من خیلی سریع او را به بیمارستان رساندم اما متأسفانه او نتوانست دوام بیاورد و جانش را از دست داد.

شریفی مقدم بیان کرد: مأموران در ادامه بررسی‌های خود قاتل را که یک جوان ۲۶ ساله افغانستانی و همکار مقتول بود را شناسایی و خیلی زود وی را دستگیر کردند.

به گزارش مهر، در ادامه سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در خصوص عامل درگیری منجر به این جنایت گفت: مقتول یک تبعه افغانستان بود که چندی پیش پیراهن خود را گم کرده بود تا اینکه عصر امروز در محل کارش پیراهن خود را در دست همکارش مشاهده می‌کند و همین جریان باعث درگیری آنها شده است.

وی افزود: قاتل هنگام درگیری کنترل خود را از دست می‌دهد و با چاقوی میوه خوری مقتول را از ناحیه گردن به قتل می‌رساند.

گفتنی است قاتل و مقتول که هردو از تبعه افغانستان بودند ۵ سال در یک انبار واقع در کهریزک تهران با یکدیگر همکار بودند.

بنا بر این گزارش، با دستور مقام قضائی متهم برای بررسی‌های بیشتر در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید