از سوی سرپرست سازمان تامین اجتماعی؛

دستورالعمل بزرگداشت هفته کارگر ابلاغ شد

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۴۲
    کد خبر :526463
هفته کارگر

دستورالعمل بزرگداشت هفته کارگر از سوی سازمان تأمین اجتماعی از سوی محمد حسن زدا سرپرست این سازمان جهت اجرا به ادارات کل و مدیریت‌های درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور ابلاغ شد.

سازمان تأمین اجتماعی اعلام کرد: با عنایت به نامگذاری سال ۱۳۹۸ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان “رونق تولید” و تأکید ایشان بر افزایش تولید کالای ملی که حاکی از اهمیت بسیار بالای موضوع اشتغال و نقش نیروی کار در چرخه تولید کشور است، به منظور ارج گذاری و قدردانی از زحمات مجدانه کارگران و بیمه شدگان پر تلاش و به پاس نکوداشت زحمات این عزیزان سرفراز، دستورالعمل بزرگداشت هفته کارگر از سوی سازمان تأمین اجتماعی ابلاغ شد.

برنامه‌های هفته کارگر سازمان تأمین اجتماعی در سه محور اصلی برگزاری نشست‌های عمومی با مقامات محلی، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و آحاد مردم، تبیین فعالیت‌ها و خدمات سازمان و پاسخگویی و فعالیت‌های اجرایی و اطلاع رسانی برگزار می‌شود.

برگزاری نشست با رؤسا و اعضا هیأت مدیره تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان‌ها، دیدار با نمایندگان محترم ولی فقیه در استان و مقامات محلی، دیدار با کارگران کارگاه‌های صنعتی موفق در تولید ملی و تقدیر از کارفرمایان و کارگران نمونه در راستای حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید با حضور مشترک مدیران بیمه‌ای و درمانی و رؤسای واحدهای اجرایی استان در کارگاه‌های مذکور و برگزاری ملاقات عمومی با بیمه‌شدگان از جمله برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در هفته کارگر است.

به گزارش مهر،همچنین برگزاری نشست‌های خبری و بازدیدهای رسانه‌ای مدیران به منظور تبیین برنامه‌ها و اقدامات از دیگر برنامه‌های مهم این سازمان طی هفته کار و کارگر خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید