جمعه از مرزن آباد به چالوس نروید

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۳۹
    کد خبر :526335
چالوس

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر امروز (چهارشنبه) 4 اردیبهشت ماه خبر داد.

مازندران، علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز (چهارشنبه) ۴ اردیبهشت ماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۷ اردیبهشت ماه از محورهای “کرج- چالوس و هراز” ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران یادآور شد: تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور” کرج- چالوس” ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۶ اردیبهشت ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه مستقر در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

به گزارش ایسنا رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در محور هراز، تصریح کرد: تردد تمامی تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید