توسط کمیته امداد استان تهران صورت گرفت؛

ایجاد۵۱۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

    کد خبر :526249
فرصت شغلی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران از ایجاد ۵۱۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت خبرداد .

حسین فتح آبادی با بیان اینکه یکی از اهداف اصلی این نهاد کارآفرینی، ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای تحت حمایت است، تاکید کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و استقلال مالی آنها از اهداف مهم کمیته امداد است که به طور جدی آن را دنبال می‌کند.

وی به تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: ۳۴۱۸ فقره تسهیلات اشتغال در سال ۹۷ به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران پرداخت شده است که از طریق آن ۳۸۹۶ نفر مشغول به کار شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تعدادی از مددجویان با معرفی به کاریابی‌های مورد تأیید این نهاد مشغول به کار می‌شوند، افزود: ۱۲۵۷ نفر از مددجویان تحت حمایت از طریق معرفی به کاریابی‌ها مشغول به کار و فعالیت شده اند.

فتح آبادی اضافه کرد: ۱۰۴۰ فقره تسهیلات از منابع داخلی کمیته امداد و ۲۳۷۸ فقره از منابع بانکی به مددجویان پرداخت شده است.

وی میزان اعتبار هزینه شده برای اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران را ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: از این مبلغ ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه بانکی و ۱۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از منابع داخلی کمیته امداد بوده است.

به گزارش  مهر، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران بیان کرد: طرح‌های اجرا شده شامل ۱۸۱ طرح کار انگیزی ۲۸۷ طرح توان افزایی و ۲۹۵۰ طرح خودکفایی بوده است.

فتح آبادی گفت: برای طرح‌های کارانگیزی ۵ میلیون تومان، توان افزایی ۱۰ میلیون تومان و خودکفایی بیش از ۱۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی به طرح‌های اجرا شده اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات اجرا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید