وندا نارا: ایکاردی صد درصد در اینتر می‌ماند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۱:۴۵
    کد خبر :525917

همسر و مدیر برنامه‌های مائورو ایکاردی می‌گوید این بازیکن در اینتر خواهد ماند.

وندا نارا به هنگام دریافت جایزه «تاپیر طلایی» از برنامه خبری طنز «استریشا لانوتیتزیا» بابت زمین خوردنش در برنامه «تیکی‌تاکا» از شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» در مواجهه با پرسشی در خصوص آینده حرفه‌ای مائورو ایکاردی اظهار داشت: خانواده ما اینتری است. ما در شهر میلان هستیم و در این شهر هم خواهیم ماند. از این بابت صد درصد اطمینان دارم. ما حتی بچه‌های‌مان را در مدرسه نام‌نویسی کردیم. باید ببینیم که آیا ایکاردی بازوبند کاپیتانی را هم پس خواهد گرفت یا خیر. به هر حال مشکلی هم از این بابت نیست.

مدیران باشگاه اینتر پس از اختلافاتی که با این مهاجم آرژانتینی بر سر تمدید قرارداد پیدا کردند، در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) بازوبند کاپیتانی را از او گرفتند و سمیر هندانوویچ به عنوان کاپیتان جدید نراتزوری معرفی شد. از آن تاریخ تا حدود دو ماه ایکاردی بنا به آنچه مصدومیت زانو گفته شد، برای اینتر به میدان نرفت تا اینکه پس از مذاکرات وکیل وی با مدیران باشگاه اینتر، او اخیراً به تمرینات این تیم بازگشت و در چند بازی اخیر هم به تشخیص لوچانو اسپالتی برای نراتزوری به میدان رفت.

در حالی همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی از قطعیت ماندن این مهاجم آرژانتینی در اینتر صحبت کرد که شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» مدعی شده سران دو باشگاه اینتر و ناپولی در هفته‌های پیش‌رو بر سر میز مذاکره خواهند نشست تا در مورد احتمال معاوضه مائورو ایکاردی و لورنزو اینسینیه به بحث و گفت‌وگو با یکدیگر بپردازند. هر دو بازیکن این فصل در باشگاه‌های خود دوران سختی را سپری کرده‌اند و همین سبب می‌شود تا شایعه معاوضه آنها با یکدیگر قوت بگیرد.

اینسینیه 27 ساله به مانند ایکاردی 26 ساله به ازای هر فصل بازی برای ناپولی دستمزدی معادل 5 میلیون یورو دریافت می‌کند و ارزش هر دو بازیکن در بازار نقل‌وانتقالات نیز 70 میلیون یورو تخمین زده شده است که این برابری دستمزد می‌تواند این انتقال را تسهیل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید