مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد

اعطای سود حاصل از غرفه شاهد در نمایشگاه کتاب به سیل زدگان کشور

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۳:۳۰
    کد خبر :525903
نمایشگاه کتاب

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید گفت: بر اساس توافقات انجام شده، تمامی سود حاصل از غرفه نشر شاهد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای کمک به هموطنان سیل زده استفاده خواهد شد.

رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز در حاشیه مراسم امضا تفاهم نامه میان بنیاد شهید و نهاد کتاب‌خانه های عمومی کشور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس توافقات انجام شده، تمامی سود حاصل از غرفه نشر شاهد در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برای کمک به هموطنان سیل زده استفاده خواهد شد.

وی در خصوص برنامه‌های بنیاد شهید در نمایشگاه کتاب اظهار داشت: در طول نمایشگاه کتاب و در غرفه شاهد تقدیر از نویسندگان برتر حوزه ایثار و شهادت و ارزیابی تولیدات این حوزه برای کودکان و نوجوانان انجام خواهد شد. به علاوه امکان گرفتن عکس یادگاری بازدیدکنندگان با لوگوهای شهدا و چاپ آن به صورت تخته شاسی نیز فراهم شده است.

نریمانی اظهار داشت: به علاوه امتیازی دیگری نیز برای بازدید کنندگانی که از غرفه شاهد خرید کنند فراهم شده و بر این اساس، تمامی افرادی که تولیدات این غرفه را خریداری کنند می‌توانند از تخفیف مجموعه هتل‌های کوثر که وابسته به بنیاد شهید است، استفاده کنند.

به گزارش مهر، مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید از تقدیر از نویسندگان برتر حوزه ایثار و شهادت روز شنبه خبر داد و عنوان کرد: روز شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و در غرفه شاهد نمایشگاه کتاب از این نویسندگان تقدیر و آثار جدید نیز رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی در خصوص آسیب شناسی علمی تولیدات کودکان و نوجوانان در حوزه ایثار و شهادت نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در نمایشگاه کتاب و در غرفه بنیاد شهید انجام خواهد شد.

نریمانی در پایان تصریح کرد: در سی و دومین نمایشگاه کتاب امسال ۲۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های مختلف ایثار، شهادت، ترویج فرهنگ ایثارگری، زندگی نامه و وصیت نامه شهدا آماده عرضه به بازدیدکنندگان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید