۲ مدرس فینال «عصر جدید» معرفی شدند

    کد خبر :525588
فینال «عصر جدید»

محمد اصفهانی و ارشا اقدسی به عنوان مدرسان بخش فینال مسابقه‌ی «عصر جدید» انتخاب شدند. آخرین قسمت از فصل مقدماتی این برنامه هفته آینده به روی آنتن خواهد رفت.

برنامه‌ی «عصر جدید» با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه استعدادیابی، «عصرجدید» وارد مرحله‌ای تازه شده است؛ مرحله‌ای که در آن مدرسان از حوزه‌های مختلف هنری و ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند تا ضبط قسمت‌های فینال به سرانجام برسد.

تاکنون مجموع راه‌یافتگان به فینال با رأی مستقیم هیأت داوران و آرای مردمی و دریافت‌کنندگان اعتبارنامه طلایی، جمعی ۶۹ اجرا را شکل داده‌اند که قرار است به مدت یک‌هفته از سوی مدرسان آموزش ببینند.

از گروه آموزش‌دهندگان تاکنون می‌توان به محمد اصفهانی خواننده پاپ و ارشا اقدسی، طراح حرکات بدلکاری آثار نمایشی اشاره کرد و اساتید دیگر در روزهای آتی اضافه خواهند شد.

‎با تکمیل شدن کادر مربیان و با پایان یافتن فرصت مهارت‌آموزی، هیأت اصلی داوری، فینالیست‌های «عصر جدید» را انتخاب می‌کنند و ضبط دوره نهایی اولین فصل از بزرگترین مسابقه استعدادیابی ایران به تهیه کنندگی احسان علیخانی آغاز خواهد شد.

‎به گزارش ایسنا،قسمت بیست و پنجم (آخرین قسمت) از فصل مقدماتی این برنامه، یکشنبه آینده ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید