وسیله نقلیه الکتریکی پدالی بسته های پستی را به مقصد می رساند

  • خودرو
  • سه شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
    کد خبر :525303

یک شرکت پستی انگلیسی وسیله حمل ونقل الکتریکی ۴ چرخی رونمایی کرده که با پدال زدن حرکت می کند. همچنین وسیله نقلیه مجهز به یک موتور الکتریکی است که قدرت پدال زدن فرد را بیشتر می کند.

تا به حال شرکت‌های خدمات پستی متعددی مانند «یوپی اس» و «دی اچ ال» از وسایل نقلیه الکتریکی پدالی برای ارسال محموله‌هایشان در شهر استفاده می‌کنند.

در همین راستا شرکت پستی «دی پی دی» در انگلیس نیز وارد عمل شده است. این شرکت یک وسیله نقلیه چهار چرخ به نامProject ۱ را رونمایی کرده است.

Project ۱ خودرویی با طول ۱.۹ و عرض یک متر و وزن ۷۵ کیلوگرم است. این وسیله نقلیه سبک می‌تواند ۱۵۰ کیلوگرم بار را حمل کند. جالب آنکه Project ۱ علاوه بر موتور دارای پدال نیز است.

یک سوئیچ کوچک به راننده اجازه می‌دهد سرعت خودرو را از وضعیت ساکن به ۱۰ کیلومتر بر ساعت برساند. در مرحله بعد راننده می‌تواند پدال زدن را آغاز کند.

از سوی دیگر موتور به کار رفته در وسیله نقلیه قدرت پدال زدن فرد را بیشتر می‌کند. خودرو در این وضعیت می‌تواند با سرعت ۲۴ کیلومتر بر ساعت حرکت کند.

با توجه به ظرفیت باتری با یک بار شارژ می‌توان مسافت ۱۱ تا ۳۲ کیلومتر را طی کرد. پک باتری را می‌توان هنگام شارژ خارج کرد و یک پک شارژ شده را جایگزین آن کرد.

قرار است یک نمونه از این وسیله نقلیه با قابلیت حمل سرنشین نیز ساخته شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید