وب‌سایت DxOMark امتیاز ال‌ جی V40 ThinQ را به ۹۴ تغییر داد

    کد خبر :523962

ال‌جی وی ۴۰ تین‌کیو توسط مؤسسه‌ی DxO‌Mark مورد بررسی قرار گرفت؛ اما به‌دلیل بروز مشکلی، DxO‌Mark مجددا بررسی‌هایی انجام داد و امتیاز نهایی با یک امتیاز بیشتر نسبت به بررسی قبلی، به ۹۴ رسید.

مهرماه سال گذشته گوشی هوشمند ال‌جی V40 تین کیو با پنج دوربین و نمایشگر +QHD معرفی شد. مؤسسه‌ی DxO‌Mark چند روز قبل این گوشی هوشمند را مورد بررسی قرار داد و ال‌‌جی وی ۴۰ تین‌کیو موفق به کسب امتیاز کلی ۹۳ شده بود؛ اما ظاهرا در یکی از آزمون‌های انجام‌شده خطایی رخ داده بود و به‌همین دلیل DxO‌Mark مجبور به انجام مجدد بررسی شد و بدین ترتیب ال‌جی وی ۴۰ تین‌کیو امتیاز ۹۴ یعنی یک امتیاز بیشتر از بررسی قبلی را دریافت کرد.

علت تغییر یادشده، به امتیاز نوردهی (Exposure) مربوط می‌شود که از ۸۳ به ۸۸ تغییر پیدا کرد. درنتیجه‌ی امتیاز نهایی بخش عکاسی نیز از ۹۶ در بررسی قبلی به ۹۸ در بررسی جدید افزایش یافت. همین تغییر ظاهرا جزئی باعث افزایش یک امتیاز به نتایج نهایی DxO‌Mark شد.

در پایان، بررسی‌کنندگان گوشی هوشمند ال‌جی وی ۴۰ تین‌کیو را به‌دلیل نوردهی خوب در محیط‌های داخلی مورد تحسین قرار دادند؛ هرچند این گوشی هوشمند در نوردهی برای محیط‌های بیرونی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان نداد. بررسی‌کنندگان معتقدند که در عکس‌های گرفته‌شده در محیط‌های بیرونی، رنگ‌ها واضح و خوب هستند و جزئیات تصویر به‌خوبی در تصاویر قابل‌مشاهده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید