اعزام شمشیربازان به مسابقات جایزه بزرگ سئول بدون سرمربی!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۰:۴۸
    کد خبر :523869
شمشیربازان

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ کره جنوبی فردا بدون سرمربی عازم سئول می‌شود!

رقابت‌های شمشیربازی جایزه بزرگ کره جنوبی از جمله رویدادهایی است که نتایج و عملکرد شمشیربازان در آن در امتیاز المپیکی تأثیرگذار است. شمشیربازان اسلحه سابر ایران نیز در این مسابقات حضور دارند اما با شرایطی متفاوت نسبت به همیشه.

رقابت‌های جایزه بزرگ کره جنوبی تنها در بخش انفرادی برگزار می‌شود درحالیکه شمشیربازان برای کسب امتیاز و سهمیه المپیک در بخش تیمی دورخیز کرده‌اند. به همین دلیل تیم شمشیربازی اسلحه سابر ایران با یک بازیکن کمتر نسبت به همیشه و با ترکیبی سه نفره در میدان حاضر خواهد شد. ضمن اینکه سفر این شمشیربازان به سئول و رویارویی با حریفانشان بدون سرمربی انجام خواهد شد.

پیمان فخری سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر است. وی در تمام رویدادهایی که در بخش تیمی برگزار می‌شود کنار این تیم حضور دارد اما از آنجا که مسابقات سئول تنها در بخش انفرادی برگزار می‌شود همراه با ملی پوشان نخواهد بود تا اینگونه در فدراسیون شمشیربازی و برای تیم اسلحه سابر، مدیریت هزینه هم شده باشد. وی معمولاً در رویدادهایی که فقط در بخش انفرادی برگزار می‌شود، کنار تیم نیست،

به گزارش مهر، مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ کره جنوبی ٦ تا ٨ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. مجتبی عابدینی، علی پاکدامن و محمد رهبری شمشیربازان اعزامی به این رقابت‌ها هستند. این ملی پوشان فردا دوشنبه تهران را به مقصد سئول ترک می‌کنند.

مسابقات جام جهانی اسپانیا دیگر رویداد تأثیرگذار در امتیاز المپیکی شمشیربازان است. تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در این رقابت‌ها که ٢٠ تا ٢٢ اردیبهشت ماه در مادرید برگزار می‌شود، با ترکیب کامل همراه با سرمربی حضور خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید