۱۷ نماینده دولت در اتاق بازرگانی تهران مشخص شدند

    کد خبر :523658

رضا رحمانی و محمود حجتی، در مجموع ۱۷ نماینده دولت در هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را معرفی کردند؛ در حالیکه سه کرسی هیات نمایندگان همچنان خالی است.

به گزارش بازتاب به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، با معرفی نمایندگان بخش دولتی از سوی رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، نخستین جلسه دور نهم هیأت نمایندگان اتاق تهران روز سه‌شنبه سوم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

با معرفی این افراد تعداد نمایندگان پارلمان بخش خصوصی پایتخت به حد نصاب رسیده و بدین ترتیب نشست‌های ماهانه هیأت نمایندگان اتاق تهران در دوره نهم برابر روال همیشگی برگزار می‌شود.

بر این اساس، اعضای نهمین دوره هیأت نمایندگان اتاق تهران در نخستین نشست خود که به زودی برگزار می‌شود، با دستورکار انتخاب هیأت رئیسه گرد هم خواهند آمد.

ابتدا محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی طی نامه‌ای به مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، علی‌اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، حسین شیرزاد، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیدمحمدحسین شریعتمدار، مشاور عالی وزیر و حسن رکنی، مشاور وزیر را به عنوان نمایندگان خود در هیأت نمایندگان اتاق تهران معرفی کرد؛ این در حالی است که بخشنده، مهرفرد و شریعتمدار در دور قبل نیز در ترکیب هیأت نمایندگان اتاق تهران قرار داشتند و حسین شیرزاد و حسن رکنی به تازگی به این گروه اضافه شده‌اند.

همچنین در نامه رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس اتاق بازرگانی تهران ۱۲ نماینده از سوی این وزارتخانه برای حضور در هیأت نمایندگان اتاق تهران معرفی شده‌اند و وزیر در فرصتی دیگر ۳ نماینده باقی مانده را معرفی خواهد کرد.

برابر این نامه فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع، سعید زرندی، معاون طرح و برنامه، افروز بهرامی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات، محمدرضا فیاض، مشاور وزیر، جعفر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی، مهدی میراشرفی، رئیس‌کل گمرک، صادق نجفی، مشاور وزیر، عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی، یعقوب کارگرزاده، محسن مهرعلیزاده، مجتبی صفایی و سید ضیاالدین شجاعی برهان به عنوان نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند.

با این دو نامه، ۵۷ نفر از ترکیب ۶۰ نفره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مشخص شده و با توجه به رسیدن به حد نصاب لازم، جلسات می‌تواند به طور رسمی آغاز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید