جدیدترین شاسی بلند مرسدس بنز معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۲۳
    کد خبر :523266
شاسی بلند مرسدس بنز

کمپانی خودروسازی مرسدس بنز با معرفی شاسی بلند کانسپت «GLB آفرودی چهارچرخ محرک»، حضور پر رنگی در نمایشگاه خودرو شانگهای چین دارد.

شرکت خودروسازی مرسدس بنز یک نسخه کانسپت از شاسی بلند مرسدس بنز GLB با امکانات آفرودی معرفی کرده است که شاهد نمایش عمومی آن در نمایشگاه شانگهای 2019 چین هستیم.

این خودرو به طور کلی دارای طول 4.62 متری بوده و فاصله بین دو محور 2.82 متری از این طول بدست آمده است که در نوع خود شگفت انگیز است، اما مرسدس بنز این کار را انجام داده تا مشتریان این خودرو امکان مسافرت تا حداکثر 7 نفر و یک ماجراجویی شلوغ تر را داشته باشند، هرچند 2 صندلی اضطراری انتهای کابین برای افراد بزرگسال مناسب نیست، اما برای نوجوان ها مناسب خواهد بود و به راحتی می توانند از فضای تعیین شده استفاده کنند.

در زیر کاپوت اتومبیل با تایید شرکت سازنده، یک موتور بنزینی 2 لیتری پیش بینی شده است که امکان تولید 224 اسب بخار قدرت و همچنین 350 نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت که با اتصال به یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، امکان ارسال نیرو به سمت تمامی چرخ های اتومبیل وجود خواهد داشت و به لطف سیستم 4Motion، کاربران می‌توانند 3 حالت انتقال نیرو را انتخاب کنند.

مرسدس بنز می گوید که خودروی مرسدس بنز GLB می تواند خلاء بین دو خودروی شاسی بلند GLA و GLC را پر کند. عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی دایملر در صحبت های اخیر خود عنوان کرد: ما از خودمان پرسیدیم که آیا هنوز ما به فاصله بین دو برند GLA و GLC نیاز داریم؟ نتیجه این شد که ما به فکر طراحی و ساخت یک برند جدید با نام GLB باشیم.

مرسدس بنز در حال حاضر نسخه استاندارد مرسدس بنز GLB را معرفی نکرده است، اما منطق به ما می گوید که این خودروی مفهومی بسیار نزدیک به نسخه نهایی مرسدس بنز GLB برای تولید انبوه خواهد بود و احتمالا در سال آینده شاهد راه اندازی آن توسط مرسدس بنز باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید