هیأت پارلمانی ایران به روسیه سفر کرد

  • سیاسی
  • جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۶:۵۰
    کد خبر :523099
هیأت پارلمانی ایران

هیأت پارلمانی ایران با هدف شرکت در نشست کمیته اقتصاد و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی و کار گروه به شهر ناریان مار، روسیه عزیمت کرد.

نشست کمیته دائمی اقتصاد و توسعه پایدار مجمع مجالس آسیایی در روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در ناریان- مار برگزار خواهد شد و نمایندگان کشورمان از جمله محسن کوهکن ریزی به عنوان رئیس هیأت اعزامی و رئیس کارگروه بحران آب و مدیریت منابع آبی کمیته دائمی اقتصاد و توسعه پایدار APA، جلیل رحیمی جهان آبادی و علی کاظمی باباحیدری از اعضای گروه APA مجلس شورای اسلامی به عنوان هیأت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، در نشست فوق حضور می‌یابند.

به گزارش مهر،ملاحظات و پیشنهادات کشورهای عضو APA درباره قطعنامه‌های بازار یکپارچه انرژی در آسیا، امور زیست محیطی، امور مالی، اطمینان از تلاش‌ها برای رشد اقتصادی، ریشه‌کنی فقر، آب و مراعات اصول بهداشتی در آسیا برای همه، نقش مجالس عضو مجمع مجالس آسیایی در حمایت از اجرای اهداف توسعه پایدار و تصویب یک نقشه راه برای اقدامات جهت فعال کردن تأمین مالی سبز مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت. همچنین دستور کار سه کارگروه تأمین مالی سبز، بازار یکپارچه انرژی آسیا و بحران و مدیریت منابع آبی در آسیا در نشست مذکور مورد بحث قرار می‌گیرد و اعضا، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را درباره نقشه راه کارگروه‌ها و فعالیت آنها بیان خواهند نمود. ریاست کارگروه بحران و و مدیریت منابع آبی را مجلس شورای اسلامی ایران بر عهده دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید