جزیره در تلاش برای جذب گردشگر؛

نیکلاس کیج در قبرس جلوی دوربین می‌رود/ تلاش برای حفظ زمین

    کد خبر :522593
تلاش برای حفظ زمین

نیکلاس کیج در فیلمی به کارگردانی دیمیتری لوگوتتیس در قبرس نقش‌آفرینی می‌کند.

دیمیتری لوگوتِتیس کارگردان-تهیه کننده یونانی-آمریکایی ساخت یک فیلم علمی-تخیلی متمرکز بر هنرهای رزمی را در دست ساخت دارد که نیکلاس کیج در آن در نقش اصلی جلوی دوربین می‌رود.

این فیلم با عنوان «جوجیتسو» بر مبنای یک کتاب کمیک به همین نام نوشته لوگوتتیس و جیم مگ‌گراث ساخته و تمامی آن در جزیره قبرس فیلمبرداری می‌شود.

این نخستین تولید بین‌المللی است که در قبرس انجام می‌شود و این پس از آن است که قبرس در ماه اکتبر طرح تخفیف نقدی برای فیلمسازی را اعلام کرد.

داستان فیلم درباره گروهی از جنگجویان جوجیتسو کار است که باید هر ۶ سال یک بار با مهاجمان بیگانه برای محافظت از آینده زمین مبارزه کنند. وقتی جیک بارنز که قهرمان و استاد جوجیتسو است ناگهان از مبارزه در برابر «برَکس» رهبر مهاجمان خودداری می‌کند، آینده نسل بشر به خطر می‌افتد. بدتر از همه جیک که مصدوم و دچار بیماری فراموشی شده توسط یک تیم از بیگانگان دستگیر می‌شود. در این موقعیت گروهی از مبارزان جوجیتسو به رهبری ویلی افسانه‌ای تلاش می‌کنند تا هم قهرمان‌شان را نجات دهنده و هم به نجات سیاره زمین کمک کنند.

کیج که چندی پیش با فیلم «مندی» دیده شد و فیلم «زندانیان گوستلند» و فیلم ترسناک «رنگ خارج از فضا» را در دست اکران دارد، در این فیلم در نقش ویلی ظاهر می‌شود.

این فیلم با بودجه ۲۴.۶ میلیون یورویی تولید و فیلمبرداری آن اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) شروع می‌شود و به مدت دو ماه به طول می‌انجامد. بیشتر فیلم در نیکوزیا پایتخت قبرس انجام می‌شود.

به گزارش مهر ،قبرس برای جذب تولیدات بین‌المللی در این جزیره در پاییز گذشته اعلام کرد تخفیف نقدی ۳۵ درصدی شامل حال گروه‌هایی می‌شود که در این کشور دست به تولید فیلم بزنند. قبرس قصد دارد هم با نمایش این سرزمین در فیلم‌های بین‌المللی موجب جذب بیشتر گردشگران شود و هم صنعت فیلم خود را تقویت کند.

نیکلاس کیج به تازگی برای طلاق آن هم ۴ روز پس از ازدواج خبرساز شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید