دوربین مخفی‌ها با هم رقابت می‌کنند!

    کد خبر :521759
رقابت

تهیه کننده «مخفیلم» درباره جزییات این برنامه که در قالب دوربین مخفی ساخته شده و به زودی از شبکه سه پخش می شود به ارایه توضیحاتی پرداخت.

محمدجواد اسدی تهیه کننده «مخفیلم» درباره موضوع این برنامه گفت: «مخفیلم» یک برنامه با محوریت دوربین مخفی و شامل دو بخش اصلیِ آیتم‌ و استودیو است.

وی افزود: در بخش استودیو با حضور سه مجری‌بازیگر در هر قسمت، شاهد یک گفتگوی چالشی بین مجری‌ها هستیم که هر یک با موضوعی واحد مختص به قسمت مربوطه، اقدام به ساختن یک آیتم دوربین مخفی کرده‌اند که مجموعا سه آیتم در هر قسمت را شامل می‌شود و نوع نگاه هر یک نسبت به موضوعِ مشترک، در جریان برنامه در قالب آیتم‌های متفاوت، جاری است.

اسدی مواجهه مجری‌ها با یکدیگر را بدین صورت تشریح کرد: هر مجری از دوربین مخفی خود دفاع می‌کند و در یک رقابت توام با طنز با دو مجری دیگر وارد یک چالش از جنس رقابت می‌شود. تفاوت آیتم‌های دوربین مخفی در این برنامه با دیگر کارهایی که تا به حال ساخته شده، نوع ارتباط هر آیتم با بخش استودیو و گفتگوی مجری‌ها است که به نوعی موجب می‌شود به عنوان یک کانال واحد، هر آیتم و هر مجری دو جزء جدایی ناپذیر از هم باشند، بدین معنی که گفتگوها و آیتم‌ها به نوعی مکمل یکدیگرند.

تهیه کننده برنامه «مخفیلم» در پایان درباره آیتم های این برنامه گفت: اگر در آیتمی شاهد فاصله‌گیریِ معنایی و محتوایی اندکی در موضوع و یا زیرموضوع خاص مربوط به آن قسمت هستیم و یا آیتمی دارای ماهیتی اغراق‌آمیز و ناآشنا است و یا طعنه‌آمیز و استعاری به نظر می‌رسد، کاملا از روی عمد بوده و دلیل آن چیزی به جز راه دادن برای ورود به یک گفتگوی جذاب‌تر و چالش برانگیزتر و همینطور کمک به انتقال محتوا و پیام به طرز شایسته‌تر و قابل فهم‌تری برای ارتباط‌گیری ملموس‌ با مخاطب تلویزیون نیست.

عوامل برنامه «مخفیلم» عبارتند از تهیه کنندگان: محمد جواد شفا و محمد جواد اسدی، کارگردانی: احسان محبوبی و ابوالفضل باقری، سرپرست نویسندگان: سید محمد صاحبی، با اجرای میثم عبدی، مرتضی درخشان و امیر عضد. این برنامه قرار است به زودی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید