اعلام شرایط جذب «سرباز معلم» برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸

    کد خبر :520821
آموزش و پرورش

بر اساس بخشنامه صادره آموزش و پرورش زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از ۲۷ فرودین تا پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است. جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و به‌کارگیری سرباز معلم در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

بر این اساس این بخشنامه داوطلبان واجد شرایط که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور باشد ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند.

بر اساس این بخشنامه؛ داوطلبان واجد شرایط دارای برگه آماده‌به‌خدمت بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن‌ها تیر و شهریور ۹۸ باشد، در موعد مقرر، ثبت‌نام و امتیازبندی می‌شوند؛ زمان ثبت‌نام از متقاضیان طرح سرباز معلم، از تاریخ ۲۷ فرودین ماه لغایت پنجم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ است، جذب و به‌کارگیری افراد بر مبنای ارتباط رشته تحصیلی با رشته تدریس (برابر طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور) انجام گیرد و ادارات کل آموزش‌وپرورش استان مکلف هستند بر اساس اعلام نیاز مناطق و اولویت‌های تخصیص نیرو مراحل جذب و به‌کارگیری سرباز معلمان را انجام دهند.

همچنین در بخش‌های دیگر این بخشنامه آمده است:

به گزارش ایسنا،-جذب و به‌کارگیری معلمان وظیفه صرفاً در کلاس‌های درس واحدهای آموزشی مناطق کم‌تر توسعه‌یافته امکان‌پذیر است، لذا به‌کارگیری افراد مذکور در قسمت‌های اداری، مدارس مناطق شهری و مرکز استان هیچ‌گونه مجوز قانونی ندارد.

– جذب سرباز معلم صرفاً از بین دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس و فوق‌لیسانس انجام می‌شود و داوطلبان باید هنگام ثبت‌نام فرم تعهدنامه رعایت شئون شغل معلمی و رعایت ضوابط عمومی گزینش در طول مدت خدمت، همچنین فرم پرسش‌نامه اطلاعات فردی گزینش را تکمیل و پس از الصاق یک قطعه عکس به همراه تصویر تمام صفحات شناسنامه و تصویر کارت ملی به مسئول ثبت‌نام تحویل دهند.

– داوطلبان باید از سلامت کامل جسمی، روحی و روانی متناسب با شغل معلمی برخوردار باشند و احراز این مهم بنا بر تأیید اداره کل آموزش‌وپرورش استان صورت می‌پذیرد.

-مدت خدمت در برنامه معلمان وظیفه ۲ سال تمام است بنابراین مشمولینی انتخاب می‌شوند که کسر خدمت ندارند و باید در این رابطه از متقاضیان تعهد اخذ شود.

شایان‌ذکر است، ادامه کار معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت موظف ممنوع است و انجام خدمت ضرورت در آموزش‌وپرورش هیچ‌گونه حق استخدامی یا اشتغال برای افراد ایجاد نمی‌کند و اعزام افراد به مراکز آموزشی نظامی در تاریخ اول تیر ۹۸ انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید