رئیس پلیس آگاهی ناجا :

مشکل امنیتی در مناطق سیل‌زده وجود ندارد

    کد خبر :520531
مناطق سیل‌زده

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: با توجه به طرح‌های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در مناطق سیل‌زده، هیچ گونه مشکل امنیتی و ناامنی تاکنون گزارش نشده است.

سردار محسن حسن‌خانی ضمن ابراز همدردی با مردم سیل زده کشور اظهار داشت: پلیس آگاهی با حضور مقتدرانه و اعزام گشت های محسوس و غیرمحسوس، نقش مهمی در صیانت از اموال سیل زدگان ایفا کرده و هرگونه اقدام سارقان در دستبرد به اموال مردم را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق سیل‌زده با تدابیر فرمانده ناجا انجام شده است، افزود: با توجه به فرمان فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر امدادرسانی حداکثری تمامی نیروی مسلح در مناطق سیل زده، پلیس آگاهی نیز از ساعات اولیه حادثه در کنار مردم بوده و با تمام توان، تجهیزات و امکانات برای امنیت و آرامش شهروندان تلاش می کند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با اشاره به اینکه تاکنون رخداد امنیتی و ناامنی نگران کننده ای گزارش نشده، گفت: با توجه به طرح های اجرا شده و حضور فعالانه کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه، دغدغه و مشکل خاصی وجود نداشته و تدابیر لازم اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه وجودی نیروی انتظامی خدمتگزاری به مردم است، تصریح کرد: پلیس آگاهی با ارائه خدمات متنوع به شهروندان و رسیدگی فوری به پرونده های قضایی، تلاش خود را دوچندان کرده و از هیچ کمکی دریغ نمی کند.

به گزارش ایسنا، حسن‌خانی تعامل و همکاری مردم با نیروی انتظامی را مثال زدنی عنوان کرد و یادآور شد: پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی، صیانت از اموال و اثاثیه مردم را همچنان دنبال کرده و اجازه کوچکترین ناامنی به مخلان نظم و امنیت عمومی نمی دهد.

براساس گزارش سایت پلیس، وی به شهروندان توصیه کرد: کمک های نقدی و غیرنقدی خود را از طریق مراکز شناخته شده اهدا کنند و به اخبار نامعتبر و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید