تلاش شهرداری تهران برای تثبیت سیل‌بندهای دشت آزادگان

    کد خبر :519465
سیل‌بندهای دشت آزادگان

شهردار تهران صبح امروز به خوزستان رفت تا از نزدیک در جریان فعالیت کاروان های عملیاتی-امدادی مدیریت شهری در این استان قرار بگیرد. روستای «سید نعیم» از توابع دشت آزادگان نخستین مقصد حناچی بود.

پیروز حناچی صبح امروز پس از ورود به اهواز با حضور در منطقه سیل‌زده کوت سید نعیم در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری تهران معین استان خورستان است و ما نیروها و تجهیزاتمان را در دشت آزادگان برای کمک به مناطق سیل‌زده مستقر کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما سرازیر کردن کمک‌های مردمی و تجهیزات مورد نیاز به روستاهای مستقر در دشت آزادگان مانند کوت سیدنعیم، سید بستان و … است. شهرداری تهران ماشین آلات، تجهیزات فنی و کمک‌های مردمی را به منطقه ارسال کرده است.

شهردار تهران با اشاره به اینکه مردم سیدنعیم با احداث سیل بندها در موقعیت مناسب با ارزش‌ترین خدمت را به منطقه کردند،اظهارکرد: احداث این سیل‌بندها باعث شده استکه ورود آب به دشت‌های پایین دست متوقف شود.

به گزارش ایسنا، حناچی با بیان این مطلب که دشت آزادگان همواره با بحران سیل سر و کار داشته است و در سال‌های ۴۷ و ۵۸ و سال‌های جنگ شاهد سیل‌های گسترده در این منطقه بودیم، گفت: درحال حاضر تلاش ما این است که با کمک مردم همیشه‌همراه منطقه سیل‌بندها را تثبیت کنیم اما سیل موضوعی است که باید با تلاش همه و ایجاد زیر ساخت مناسب برای همیشه قابلیت مهار آن فراهم شود.

بنا براعلام شهرنوشت، وی در خاتمه اظهارکرد: در تهران همه برای کمک به مردم اهواز بسیج شده‌اند. شهرداری تهران هم با اعزام نیروهای مهندسی، پشتیبانی، خدماتی، ماشین آلات سنگین و تجهیزات فنی به این کمک‌ها پیوسته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید