پرسپولیس – سایپا؛ فرصت طلایی سرخ ها برای ربودن گوی قهرمانی

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۰:۲۵
    کد خبر :519311
گوی قهرمانی

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز «شنبه» به مصاف هم می‌روند.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال امروز شنبه ۲۴ فروردین با برگزاری ۲ دیدار به پایان می‌رسد.

پیکان تهران – ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۸:۰۰ – ورزشگاه شهر قدس

تیم فوتبال پیکان که با مجید جلالی در هفته‌های پایانی نیم فصل اول شرایط خوبی نداشت و در مقطعی متحمل ۵ شکست متوالی شده بود با حضور حسین فرکی کمی ثبات پیدا و خودش را از بحران خارج کرده است و تلاش می‌کند حاشیه امنش را در جدول حفظ کند. آن‌ها با ۲۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول لیگ قرار دارند.

پیکان ۴ بازی است که بردی نداشته و بعد از دیدار معوقه‌ای که مقابل سایپا انجام داد و شکست خورد، حسین فرکی ۳ بازیکن را از این تیم کنار گذاشت. فرکی اعتقاد دارد در تیمش همدلی وجود ندارد.

تیم فوتبال ذوب آهن که در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب نکرده بود موفق شده است به همراه علیرضا منصوریان خودش را از منطقه خطر دور کند. آن‌ها با ۲۶ امتیاز در مکان دهم جدول لیگ قرار دارند و در آسیا نیز صدر نشین گروه خود هستند.

تیم ذوب آهن در ۶ بازی اخیر شکستی را متحمل نشده است و موفق به کسب ۳ پیروزی متوالی نیز شده است.

تلاش ذوبی‌ها در ادامه فصل برای حضور در میانه جدول است و امیدی به کسب سهمیه ندارند و باید دید این تیم فصل بعد با منصوریان چه خواهد کرد و آیا می‌تواند ذوب آهن را به روز‌های اوج خود بازگرداند.

فاصله آن‌ها با تیم پیکان رقیب این هفته فقط یک امتیاز است و نتیجه این دیدار در رتبه بندی تیم‌های میانه جدول تاثیر گذار است.

پرسپولیس تهران – سایپای تهران؛ ساعت ۱۹:۰۰ – ورزشگاه آزادی

سرخپوشان پایتخت به همراه برانکو ایوانکوویچ به دنبال هتریک قهرمانی در لیگ برتر کشورمان هستند. پرسپولیس این روز‌ها با اضافه شدن بازیکنان جدید به این تیم و پیروزی در دربی شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد و با ۵۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

ثبات و نظمی که سرمربی این تیم به وجود آورده است باعث شده هر بازیکنی وظیفه خود را بداند و برای موفقیت تیم تلاش کند. سرخپوشان در این فصل از رقابت‌ها فقط متحمل یک شکست شده اند و ۳ دیدار اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند.

حضور بیرانوند درون دروازه و همچنین خلیل زاده و حسینی در خط دفاعی باعث شده است این تیم در ۲۴ دیدار فقط ۱۰ گل دریافت کند و بعد از استقلال بهترین آمار را از این نظر داشته باشد.

علی علیپور آقای گل فصل قبل لیگ برتر در این دوره نیز بهترین گلزن تیمش است و به همراه کی‌روش استنلی مهاجم سپاهان با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد.

بازیکنان پرسپولیس برای ثبت سومین قهرمانی متوالی انگیزه‌ی بالایی دارند و حمایت هواداران پرشمارشان قطعا در این مسیر به آن‌ها کمک خواهد کرد.

برانکو در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگرد سابق خود علی دایی برود و با توجه به نتایج خوبی که سایپا در چند دیدار اخیر کسب کرده است کارشان برای کسب پیروزی و ماندن در صدر جدول چندان آسان نخواهد بود.

سرخپوشان بعد از یک پیروزی روحیه بخش در بازی‌های آسیایی مقابل الاهلی عربستان به مصاف سایپا خواهند رفت.

تیم فوتبال سایپا فصل پر نوسانی داشته، اما در نیم فصل دوم شکستی را نپذیرفته است تا شرایطش در جدول بهتر شود. پیروزی مقابل تیم فولاد و تساوی برابر تراکتورسازی و استقلال از نتایج خوبی بود که سایپا در نیم فصل دوم کسب کرده است.

علی دایی که همیشه به جوانگرایی و کشف استعداد‌ها مشهور بوده در تیم سایپا نیز همین روند را در پیش گرفته است و با یکسری بازیکن کم تجربه تیم خوبی را آماده کرده است.

نارنجی پوشان برای اینکه میانه جدول را برای خود نگه دارند باید در این دیدار پیروز شوند و قطعا حریف دست و پا بسته‌ای برای صدرنشین لیگ نخواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید