آغاز همکاری مسعود فروتن با برنامه صبحگاهی شبکه دو

    کد خبر :51865

مسعود فروتن که اجرای فصل تازه برنامه «با صبح» را برعهده دارد، معتقد است تنوع تصویری و سوژه‌ای مانع از خسته‌کننده شدن برنامه‌های گفت‌و‌گو محور می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود فروتن با بیان اینکه «با صبح» به صورت یک مجله صبحگاهی از شبکه دو سیما ارائه می‌شود؛ اظهار داشت: این برنامه بخش‌های متنوعی دارد که می‌تواند سلیقه‌های مختلفی از بینندگان را با خود همراه کند. در «با صبح» اخبار روز در حوزه‌های مختلف دنبال می‌شود، در صفحه پزشکی با توجه به تخصص‌های مختلف علم طب به بحث‌های پزشکی پرداخته می‌شود، عکس‌ها و ویدئوهای ارسالی بینندگان پخش می‌شود و مهمان‌های مختلفی برنامه را همراهی می‌کنند که با توجه به ریتم پرسرعت آن امیدواریم موفق بوده باشیم.

مجری و کارگردان برنامه تلویزیونی «یادگاری» همچنین اضافه کرد: من هم سعی می‌کنم اجرای سریع تری در برنامه صبحگاهی «با صبح» داشته باشم تا برنامه‌ای سرحال و با نشاط روانه آنتن شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گفت‌و‌گو محور باید جذابیت لازم را داشته باشند تا مخاطب را با خود همراه کنند، گفت: نباید اجازه داد گفت‌و‌گو یکنواخت و خسته‌کننده شود. می‌توان با ایجاد میان برنامه و فضاهای مختلف ریتمی جدید و شکلی متنوعی به برنامه داد تا از دلزدگی در مخاطب به میزان قابل توجهی کاسته شود.

مسعود فروتن در حال حاضر اجرای برنامه رادیویی «یار مهربان» با محوریت کتابخوانی و معرفی تازه‌های نشر، اجرای برنامه‌ای عصرگاهی در شبکه گفت‌و‌گو، خوانش کتاب‌های صوتی مختلف از جمله کتاب «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن» و نگارش یک داستان بلند را در دست دارد.

برنامه صبحگاهی با صبح» با هدف ایجاد شور و نشاط صبحگاهی تهیه شده به صورت زنده پخش می‌شود. آغاز یک روز پرانرژی، تاثیر سحرخیزی در بخش‌های مختلف زندگی در کنار ایجاد حس پویایی و تحرک از هدف‌هایی‌ست که این برنامه صبحگاهی در پی رسیدن به آن است.

برنامه «با صبح» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جعفر فرید‌زاده که از شنبه تا چهارشنبه ساعت7:00صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید