جبهه جهادگران هنوزاز هیچ یک از نامزدهای ریاست جمهوری حمایت نکرده است

  • سیاسی
  • دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۳:۳۱

دبیرکل جبهه جهادگران با بیان این که این تشکل سیاسی هنوز از هیچ کدام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری حمایت نکرده است از انتخاب 11نفر به عنوان نامزدهای مورد حمایت این جبهه در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

وهاب عزیزی روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: جبهه مردمی جهادگران ایران اسلامی در حال بررسی برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری است و تاکنون از جریان کلی انتخابات حمایت می کند و هنوز از نظر مصداقی در خصوص نامزدها به جمع بندی نهایی نرسیده است.
وی که خود داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری بود، در این بیانیه حمایت خود از رای و نظر شورای نگهبان را پس از اعلام اسامی انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.
عزیزی افزود: برای لیست جبهه جهادگران در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تاکنون تعداد 110 رزومه نامزدها مورد بررسی قرار گرفته است و افراد جدید دیگری نیز به شورای مرکزی جبهه معرفی و از بین این ها 11نفر انتخاب شده که در طول هفته جاری بررسی خواهد شد.
وی همچنین اضافه کرد: جبهه جهادگران برای مراکز استانها و کلانشهر ها نیز برنامه انتخاباتی دارد و ستاد های این جریان مردمی در شهرستانها دایر شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید