بازگشایی محور هراز

    کد خبر :516580
محور هراز

رئیس پلیس راه استان مازندران از بازگشایی محور هراز که به علت ریزش کوه مسدود شده بود از ساعت 14 بعد از ظهر امروز خبر داد .

علیرضا قدمی اظهار کرد: محور هراز در کیلومتر 80 آمل به تهران “محدوده زیار باغ” که به علت ریزش کوه مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد .

وی با اشاره به این که تردد در این محور از ساعت 14 بعد از ظهر امروز از هر دو لاین امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی استان نیز باز بوده و تردد در آنها در جریان است.

رئیس پلیس راه استان مازندران بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و یادآور شد: رانندگانی که قصد تردد از این مسیر را دارند، ضمن مدیریت سفر و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

رییس پلیس راه شرق استان تهران نیز از بازگشایی محور هراز خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در منطقه جنوب شرق تهران اظهار کرد: با تلاش مأموران راهداری و پلیس راه و دیگر عوامل ستاد مدیریت بحران، محور هراز باز شد.

وی افزود: محور هراز که از شامگاه ۱۶ فروردین به علت ریزش کوه در منطقه تکاور مسدود شده بود پس از پاکسازی از دقایقی پیش بازگشایی شد.

به گزارش ایسنا،رئیس پلیس راه شرق استان تهران در عین حال از مردم خواست از سفرهای غیرضروری در این محور اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان لازم است، مقررات راهنمایی و رانندگی را به صورت کامل رعایت کنند و با صبر و شکیبایی و پرهیز از تعجیل در رانندگی از وقوع حوادث در محورها جلوگیری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید