رانش در جاده چالوس بیشتر شد

    کد خبر :516450
صادق کمالی

بخشدار آسارا با اشاره به رانش زمین در قسمتی از جاده چالوس گفت: این رانش در یک لاین از مسیر ایجاد شده و مشکلی برای تردد ایجاد نکرده است.

صادق کمالی با اشاره به رانشی که از روز گذشته در محدوده خرگوش‌دره جاده چالوس رخ داده است گفت: این رانش در به علت بارندگی ‌های اخیر به وجود آمده است.

کمالی افزود: کارشناسان فنی راهداری در محل رانش حضور داشته و مشغول به کار هستند و امیداوریم با یک تصمیم خوب و منطقی مشکل به وجود آمده را رفع کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا رانش در این محدوده منجر به اختلال در تردد شده است یا خیر گفت: سال‌های قبل تردد از این محدوده در یک لاین و به صورت دو طرفه انجام می‌شد و خودروها از کنار هم عبور می‌کردند، پس از مدتی یک لاین اضافه شد حال که رانش در یکی از لاین‌ها رخ داده تردد مانند قبل انجام می‌شود و مشکلی وجود ندارد.

بخشدار آسارا در خصوص وضعیت ایمنی محل رانش هم اعلام کرد: راهداری در حال بررسی موضوع است و اگر تشخیص داده شود که محل حادثه ایمن نیست تصمیمات لازم اتخاد می‌شود.

وی در توضیح اینکه آیا نقاط دیگر جاده چالوس هم با چنین وضعیتی مواجه است یا خیر گفت: فقط یک مورد ریزش در محدوده درده وجود داشت که فعلاً مسیر برای تردد خودروهای سبک ترمیم شده و پس از فروکش کردن آب رودخانه به طور کامل مرمت می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید