مسدود شدن 3 محور استان سمنان به‌دلیل رانش زمین

    کد خبر :515942
رانش زمین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از مسدود بودن سه محور ارتباطی در این استان به دلیل رانش زمین و نبود ایمنی لازم خبر داد.

احسان منصور کیایی در گفت‌وگو با  ایسنا بااعلام این خبر اظهار کرد: این محورها به دلیل بارش‌های سنگین، ریزش کوه و رانش زمین و نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

وی ادامه داد: محور شاهرود به آزادشهر به دلیل ریزش کوه در محدوده استان گلستان، محور شاهرود به رامیان در جاده اولنگ به دلیل نبود ایمنی کافی و محور سوداغلن -کالپوش- گالیکش در محدوده روستای حسین‌آباد کالپوش به دلیل رانش زمین تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و تردد در آنها ممنوع خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از رانندگان و کاربران این محورها خواست تا بازگشایی مجدد این سه محور از محورهای جایگزین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بسیاری از محورهای استان شاهد بارش باران هستیم گفت: با این وجود تردد در محورهای استان به صورت عادی و روان در جریان است.

وی با توجه به وقوع بارش در محورهای استان توصیه کرد: رانندگانی که از محورهای کوهستانی و برفگیر این استان تردد می‌کنند از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی مطمئن شده و اطلاعات لازم را پیش از سفر از راهداری استان و یا پلیس راهور جویا شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید