فرماندار پل‌دختر:

ترمیم مسیرهای ارتباطیِ پل‌دختر در کوتاه مدت امکانپذیر نیست

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۷:۱۴
    کد خبر :515079
ترمیم مسیرهای ارتباطیِ پل‌دختر

فرماندار پل‌دختر با اشاره به تخریب صد درصدی مسیرهای اصلی دسترسی به پل‌دختر، از نیروهای امدادی خواست تا برای انتقال اقلام ضروری از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

نعمت الله دستیاری با بیان اینکه راه‌های اصلی منتهی به پلدختر کاملاً تخریب شده است، گفت: راه‌های دسترسی به ۲۶۰ روستا کاملاً قطع شده و تنها راه ارتباطی با منطقه از طریق هوایی است. همین امر باعث شده است تا دستیابی به این مناطق با دشواری روبرو شود. با این وجود، با کمک و همیاری همه دستگاه‌ها نیازهای اولیه شهروندان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه حجم خسارات به صورتی است که در کوتاه‌مدت قابل جبران نیست، اظهار کرد: در مسیر اصلی جاده پلدختر به خرم‌آباد رودخانه‌ای قرار دارد که باعث شده در نقاط زیادی این جاده به شکل صد درصدی تخریب شود؛ به طوری که در کوتاه مدت امکان ترمیم و بازسازی آن وجود ندارد.

فرماندار پل‌دختر با اشاره به مسیرهای جایگزین دسترسی پل‌دختر، توضیح داد: در حال حاضر مسیر خرم زال یکی از مسیرهای جایگزینی است که نیروهای امدادی می‌توانند برای انتقال اقلام مورد نیاز از این مسیر استفاده کنند. در حال حاضر نیروهای هوانیروز نیز در منطقه معمولان و پلدختر متمرکز شده‌اند، اما گستردگی، حجم کار، خسارات و عدم دسترسی به مسیرهای ارتباطی، مشکلات جدی را ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، دستیاری افزود: اولویت مسئولان منطقه، تأمین زیرساخت‌ها و دسترسی به آب، برق و گاز در منطقه است. در حال حاضر پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعاتی دیگر آب پل‌دختر وصل شود و همچنین مشکل گاز روستاها برطرف شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید