سرپرست استانداری گلستان مطرح کرد:

درخواست پمپ‌های قوی برای تخلیه آب از منازل مناطق سیل‌زده گلستان

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۸ ۱۱:۲۰
    کد خبر :514737
مناطق سیل‌زده گلستان

سرپرست استانداری گلستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مقابله با سیلاب، گفت: درخواست پمپ‌های قدرتمند از شورای عالی مدیریت بحران کشور داشتیم تا بتوانیم آب موجود در منازل و معابر را تخلیه کنیم.

میرمحمد غراوی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دستگاه لایروبی که از طریق سازمان بنادر و دریانوردی به گمیشان آورده شده در ورودی گرگانرود به سمت دریا مستقر شده و در حال لایروبی است.

وی افزود: یک لایروب ارتش نیز از خرمشهر به گلستان آورده شده و در کانال رهبری مستقر شده که توانایی لایروبی تا حجم ۲۵۰ هزار متر مکعب را دارد.

سرپرست استانداری گلستان یادآور شد: یک دستگاه باریج هم به استان آورده شده و در کانال صفا ایشان در شمال گمیشان فعال خواهد شد تا آب را با سرعت بیشتری از شهر به سمت دریا هدایت کند.

غراوی با اشاره به وضعیت راه‌ها و معابر استان، گفت: برای عبور آب در ۱۰۰ نقطه از معابر استان بریدگی‌هایی ایجاد شد که در حال اتصال آنها هستیم.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه به خوبی کار اتصال جاده بندرترکمن به گمیشان را انجام دادند و نیروهای ارتش نیز با قدرت تمام در حال اجرای محور شمال آق قلا به اینچه برون است.

به گزارش ایسنا، غراوی با تقدیر از تمامی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و مردم صبور و قدرشناس استان، اظهار کرد: در این مدت نهادهای زیر مجموعه مقام معظم رهبری از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری‌های قابل تقدیری داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید