رییس سازمان امداد و نجات:

در تامین اقلام زیستی سیل‌زدگان مشکلی نداریم

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۸ ۱۵:۱۴
    کد خبر :514472
تامین اقلام زیستی سیل‌زدگان

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در توضیح امدادرسانی‌های انجام شده به مناطق سیل‌زده لرستان، گفت: تاکنون ٩٨٠٠خانوار را پوشش داده‌ایم، آمادگی تامین اقلام مورد نیاز برای ١٧٠٠٠نفر را داریم و به لحاظ اقلام زیستی نیز مشکلی نداریم.

مرتضی سلیمی در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: کمک‎های امدادی و اقلام مورد نیاز مردم پلدختر و معمولان را از طریق بالگرد برای سیل زدگان فرستادیم. تیم‎های اضطراری هلال احمر از استان‎های اصفهان، مرکزی و همدان نیز در پلدختر و معمولان مستقر می‎شوند.

وی ادامه داد: مسیر زمینی برای امدادرسانی به معمولان مسدود است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به توزیع اقلام زیستی میان سیل‌زدگان، افزود: امروز ١٠سورتی پرواز برای پلدختر انجام شده و چنانچه مسیر زمینی باز شود، سرعت ارائه خدمات افزایش می‎یابد.

وی گفت: کار امداد رسانی سخت و دشوار است و حتی نیروهای امدادی را با بالگرد به منطقه منتقل کردیم.

وی افزود: برای تامین اقلام دارویی با دانشگاه علوم پزشکی لرستان همکاری لازم را داریم و هماهنگی‎های لازم را انجام دادیم تا تیم‎های اضطراری سازمان از استان‎های اصفهان، مرکزی و همدان در پلدختر و معمولان مستقر شوند.

سلیمی گفت: ٢٢٠نفر از نیروهای امدادی را در پلدختر مستقر کردیم و استان‎های معین نیز در منطقه حضور دارند. همچنین سپاه در تامین امنیت منطقه و توزیع اقلام غذایی همکاری لازم را دارند.

وی بیان کرد: تاکنون ٩٨٠٠خانوار را پوشش دادیم و آمادگی تامین اقلام مورد نیاز برای ١٧٠٠٠نفر را داریم. به لحاظ اقلام زیستی هم مشکلی نداریم.

سلیمی در مورد آخرین وضعیت خرم‎آباد گفت: پوشش کامل امدادی در این شهر انجام شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید