کویت کنفرانس بحرین را به دلیل حضور صهیونیست‌ها تحریم کرد

    کد خبر :513609
کویت

در پی حضور شمار زیادی از مقام‌ها و اتباع رژیم صهیونیستی در کنفرانس اقتصادی ماه آینده در بحرین، وزیر صنعت کویت از شرکت در این نشست انصراف داد.

به گزارش فارس، «عبدالله الکندری» عضو پارلمان کویت گفت که «خالد الروضان» وزیر صنعت و تجارت کشورش به درخواست پارلمان تصمیم گرفته در کنفرانس موسوم به «کارآفرینی» که نیمه ماه آوریل میلادی در بحرین برگزار می‌شود، شرکت نکند.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، این نماینده کویتی با انتشار این خبر در توییتر، از وزیر صنعت این کشور به دلیل تحریم کنفرانس منامه قدردانی کرد.

الکندری ابتدا نوشته بود: «حضور عناصری از رژیم صهیونیستی در کنفرانس کارآفرینی بحرین خروج فوری هیأت کویتی به نمایندگی خالد الروضان، وزیر صنعت و تجارت و دیگر شرکت کنندگان را می‌طلبد تا پایبندی خود را به موضع رهبر و ملت کویت در مخالفت با عادی سازی را نشان بدهند.»

وی ساعاتی بعد در توییتی دیگر، نوشت: «از خالد الروضان، وزیر صنعت که پس از تماس تلفنی با وی از تصمیمش مبنی بر شرکت نکردن در کنفرانس کارآفرینی در بحرین مطمئن شدم، کمال تشکر دارم.»

در روزهای اخیر اعضای پارلمان کویت خواهان تحریم کنفرانس منامه توسط کشورشان شده و تاکید کردند حضور در این کنفرانس به معنای عادی سازی با رژیم غاصب و قاتل صهیونیستی است.

کنفرانس بین المللی کارآفرینی بحرین سالانه با حضور شماری از کارشناسان امور اقتصادی از کشورهای مختلف دنیا و کارآفرینان به منظور بررسی تازه ترین مسائل مربوط به توسعه و پیشرفت در حوزه کارآفرینی برگزار می‌شود.

به گفته منابع بحرینی، ۴۵ شخصیت صهیونیست در رأس آنها «الی کوهن» وزیر اقتصاد رژیم صهیونیستی در کنفرانس منامه حضور خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید