پکیج سوپردیوتی Roush برای وانت‌های فورد معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۰۰
    کد خبر :513448

تیونر Roush که در تقویت وانت‌های فورد تبحر دارد، به‌تازگی پکیج جدیدی را با نام سوپردیوتی برای وانت‌های F-250 و F-350 معرفی کرده است.

اکنون مالکان وانت‌های فورد F-250 و F-350 قادر خواهند بود تا پکیج جدید سفارشی Roush را خریداری کنند. در این پکیج که سوپردیوتی نام دارد، علاقه‌مندان دو انتخاب موتور ۶.۲ لیتری بنزینی یا ۶.۷ لیتری دیزلی Powerstroke را پیش رو دارند. fi خریدارانی که موتور دیزلی سفارش بدهند، یک کیت اگزوز پرقدرت با سر اگزوز‌های ۵ اینچی تعلق می‌گیرد. در اطلاعات اولیه منتشرشده از پکیج سوپردیوتی اشاره‌ای به سایر جزئیات فنی نشده و بیشتر تمرکز روی سیستم تعلیق و زیبایی بدنه گذاشته شده است.

سیستم تعلیق جدید توسط کمک‌فنر‌های جدید ساخته‌شده توسط Roush و فاکس بهبودیافته و علاوه‌بر افزایش قابلیت‌های آفرودی، در عملکرد روزمره و توانایی حمل بار این وانت‌ها هم خللی ایجاد نمی‌کند. در کیت زیربندی در نظر گرفته‌شده کیت افزایش ارتفاع هم دیده می‌شود که ظاهر جذاب‌تری به این وانت‌ها می‌بخشد. پکیج سوپردیوتی با رینگ‌های ۲۰ اینچی آفرود عرضه می‌شود و برای خریداران دو انتخاب رنگ برای رینگ‌ها در نظر گرفته شده است. رینگ‌های اسپرت با لاستیک‌های BFGoodrich عرضه می‌شوند.

از نظر ظاهری، آپشن‌های فراوانی برای سوپردیوتی در نظر گرفته شده تا وانت‌های Roush را از مدل‌های استاندارد متمایز کند. به‌همین منظور، پکیج‌های گرافیکی مختلفی هم برای بدنه در نظر گرفته شده است. مدل‌های سوپردیوتی از سپر جلو و جلوپنجره مخصوص، دور‌گلگیر‌های هم‌رنگ با بدنه و البته نشانه‌های مخصوص Roush در بدنه عرضه خواهند شد. در کابین، برای هر نمونه یک پلاک با شماره مخصوص به خود، پشت‌سری‌های نشان دار و کف‌پایی‌های مخصوص تیونر در نظر گرفته شده است. خریدارانی که نمونه دیزلی را سفارش بدهند، علاوه‌بر این‌ّها، پشت آمپر مخصوصی دریافت می‌کنند. قیمت پایه‌ای در نظر گرفته‌شده برای پکیج سوپردیوتی، ۱۵,۶۸۵ دلار بیشتر از قیمت یک نمونه نو وانت F-250 یا F-350 است. اگر فردی به‌دنبال یک کِشنده برای خودرو ‌مسابقه‌ای خود باشد، وانت سوپردیوتی Roush انتخاب مناسبی برای او خواهد بود. البته با انتخاب نسخه دیزلی با گشتاوری بیش از ۱۲۱۵ نیوتن‌متر، هیچ مانعی برای حمل وسایل مختلف وجود نخواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید