غرق شدن یک خانواده ایذه‌ای در آب کارون

  • حوادث
  • شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ ۸:۵۱
    کد خبر :513232
خانواده ایذه‌ای

بخشدار سوسن گفت: قایق حامل یک خانواده ۴ نفره به همراه راننده آن در آب کارون جاری در این بخش غرق شد.
محمد سعید الماسی امشب در گفت‌و‌گو با فارس در ایذه با اشاره به غرق شدن ۵ نفر در آب رود کارون در بخش سوسن اظهار کرد: عصر امروز این خانواده به همراه راننده قایق از سمت روستای ده شیخ درحال حرکت به سمت روستای ثریا بودند که قایق حامل آنها در آب غرق شد.

وی افزود: هر ۵ نفر سرنشین این قایق از جمله ۲ مرد،یک زن و دو پسر بچه در آب رودخانه غرق شدند که با اقدام فوری یکی از اهالی حاضر در محل زن و فرزندان از خطر مرگ نجات یافتند ولی تاکنون خبری از ۲ نفر دیگر نشده است.

بخشدار سوسن بیان کرد: با توجه به بومی بودن غرق شدگان و آشنایی کامل آنها با شنا و این رود هنوز نمی‌توان خبر مرگ آنها را تایید کرد و حتی احتمال دارد که این افراد در فواصل پایین‌تر از محل حادثه نیز از آب خارج شوند.

الماسی ادامه داد: با توجه به مورد پیش آمده اکیپ امداد و نجات و همچنین غواصی در محل حضور دارند و با توجه به تاریکی شب کار تجسس امکان‌پذیر نیست.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی حاضر در محل از ساعت ۵ صبح فردا کار خود را آغاز خواهد کرد گفت: با توجه به سرعت بالای آب جاری در رودخانه و همچنین گل‌آلود بودن آن کار تجسس با سختی مواجه است ولی با این حال تمام توان خود رابرای یافتن این دو نفر به کار بسته‌ایم.

الماسی در پایان افزود: عدم استفاده از جلیقه نجات باعث غرق شدن این افراد در حادثه امروز و حوادث گذشته بوده است و با همراه داشتن و پوشیدن جلیقه توسط این افراد می‌توان از بسیاری از غرق شدگی‌ها جلوگیری کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید