ارتش اسرائیل در آستانه روز زمین به حالت آماده‌باش درآمد

    کد خبر :513122
ارتش اسرائیل

رژیم صهیونیستی از ترس برگزاری راهپیمایی میلیونی بازگشت در روز شنبه که مصادف با اولین سالگرد آغاز آن همزمان با روز زمین است، نیروهایی را در مرزها مستقر کرده است.

به گزارش بازتاب، به نقل از رادیوی رژیم صهیونیستی، حالتی از تشویش و نگرانی در محافل فرماندهان و نیز نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در آستانه راهپیمایی میلیونی فردا (شنبه) که فلسطینیان قصد دارند در تمام اردوگاه‌های بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه برگزار کنند، حاکم شده است.

طبق گزارش رادیوی این رژیم، ارتش رژیم صهیونیستی همچنان به تقویت نیروهایش در مرزها ادامه می‌دهد و تک‌تیراندازان خود را از بیم تشدید تنش احتمالی در نزدیکی دیوار حائل مستقر کرده است.

صبح امروز (جمعه) نیز ارتش اسرائیل در سایه آمادگی‌ها برای برگزاری تظاهرات میلیونی بازگشت و به رغم تاکیدها بر برگزاری راهپیمایی مسالمت‌آمیز در سطح بالایی از آماده‌باش قرار دارد.

این در حالی است که هیئت امنیتی مصر در حال مذاکرات و دیدارهایی با مقامات اسرائیلی و گروه‌های فلسطینی در تلاش برای دستیابی به آتش‌بس در مقابل پایبندی اشغالگران اسرائیلی به شروط آتش‌بس و برداشتن محاصره نوار غزه است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد، ۲۶۶ فلسطینی به ضرب گلوله ارتش رژیم صهیونیستی طی یک سال تظاهرات بازگشت کشته‌ شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید