قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ ۱۸:۲۷
    کد خبر :512519
قیمت طلا

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴میلیون و ۶۸۷ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۶۸۷ هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌میلیون و ۶۴۹ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۸۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

قیمت طلای ۱۸ عیار هم ۴۳۳ هزار و ۶۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، هر مثقال طلا نیز در بازار تهران با قیمت یک میلیون و ۸۷۴ هزار تومان معامله می‌شود. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۳۱۵.۷ دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم،صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را برای روز جاری، ۱۲ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت فروش دلار نسبت به روز قبل تغییری نداشته، ولی قیمت خرید دلار از مردم ۵۰ تومان افزایش یافته است.

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، ۱۴ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان است. قیمت فروش یورو نسبت به روز قبل تغییری نداشته، اما قیمت خرید ۵۰ تومان افزایش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید