مفقود شدن ۳ الی ۴ نفر بر اثر واژگونی قایق در گمیشان

  • حوادث
  • چهارشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۸ ۹:۱۶
    کد خبر :512355
واژگونی قایق در گمیشان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: در آخرین ساعات در اطراف گمیشان یک فروند قایق سرنگون شد احتمال مفقود شدن سه الی چهار نفر از نیروهای امدادرسان در حادثه واژگونی قایق که به سمت گمیشان درحرکت بود وجود دارد.

عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین ساعت دیشب یک فروند قایق که حامل نیروهای کمک‌رسان به سمت گمیشان بودند واژگون شد و پیش‌بینی می‌شود سه الی چهار نفر از افراد کمک‌رسان در این حادثه مفقود شده باشند.

به گزارش فارس،وی تصریح کرد: بعد از اطلاع از این حادثه تلخ فورا به محل عازم شدیم تاکنون توانستیم یک نفر از مفقودین را پیدا کنیم که متاسفانه هنگامی که به بیمارستان منتقل شد جان خود را از دست داد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان با بیان اینکه جستجو برای یافتن مفقودشدگان این حادثه همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: اکنون یک فروند بالگرد در راستای پیدا شدن مفقودین در منطقه حاضر شده است و از روز گذشته غواص‌های نیروی ارتش جمهوری اسلامی، یگان دریایی مرزبانی و مردم بومی این منطقه سنگ تمام گذاشتند و الان هم داخل آب هستند تا مفقودشدگان را پیدا کنیم.

چراغعلی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم این بحران را پشت سر بگذاریم، خاطرنشان کرد: گمیشان سیل‌زده و بحران‌زده است و ارتباط‌های ما قطع است و مشکلات زیادی را برای ما ایجاد کرده است در تلاش هستیم تا ساعاتی دیگر اخبار دقیق را اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید