روحانی در جلسه مدیریت بحران کشور: ارتش و سپاه برای تخلیه آب سیل، امکانات بسیار خوبی دارند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ ۱۲:۰۹
    کد خبر :512248
مدیریت بحران کشور

رئیس جمهور گفت: من از ارتش و سپاه می خواهم که برای تخلیه و کار مهندسی که هردو توانمندی بسیار خوبی دارند اقدام کنند و بقیه دستگاه‌ها هم باید در این زمینه امکانات خود را بیاورند و سریعتر آب ازشهرها تخلیه شود.

حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور که با حضور دستگاه‌های مختلف برگزاری شد تصریح کرد: کار بزرگی در استان گلستان با توجه به سیل انجام شده است، این که یک شهر به یک معنا به زیر آب برود و یا بخش‌هایی از آن را آب بگیرد کار بسیار سخت و سنگینی بوده است.

به گزارش فارس، وی در این باره تصریح کرد: این که مردم همت بلندی دارند و همیشه داشتند و الان هم آقای جهانگیری از این مردم پرهمت این منطقه تجلیل می‌کند که علی‌»رغم همه مشکلات، با روحیه و تلاش دسته‌جمعی برای نجات شهرشان تلاش می کنند بسیار ارزشمند است. اینجا مسئولین هستند من از ارتش و سپاه می خواهم که برای تخلیه و کار مهندسی که هردو توانمندی بسیار خوبی دارند اقدام کنند و بقیه دستگاه‌ها هم باید در این زمینه امکانات خود را بیاورند و سریعتر آب ازشهرها تخلیه شود.

روحانی با تاکید بر اینکه قدم اول تخلیه آب از شهرها است، بیان داشت: از آقای رحمانی فضلی وزیر کشور تشکر می‌کنم که در این چند روز در استان گلستان ماندند و کارها را به صورت مستمر دنبال می‌کند. با اینکه می‌دانستم استان های دیگر هم مشکل دارد و ایشان باید به آنها هم رسیدگی کند تأکید کردم که وی در استان گلستان بخاطر شرایط ویژه‌ای که دارد بماند.

رئیس جمهور با تشکر از پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر خاطر نشان کرد: از سپاه و ارتش هم تشکر می‌کنم و ان‌شالله تلاش‌شان مضاعف شود برای اینکه مردم با خیال راحت بتوانند به خانه های خود برگردند و خانه های خود را ترمیم و تعمیرکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید