گران‌ترین خودروهای‌شاسی‌بلند جهان کدامند؟

  • خودرو
  • شنبه ۳ فروردین ۱۳۹۸ ۷:۱۱
    کد خبر :511378

در حال حاضر، قیمت جدیدترین خودروهای لوکس شاسی‌بلند در جهان، از حدود ۱۹۸هزار دلار تا ۳۲۵هزار دلار گزارش شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، با توجه به محبوبیت خودروهای suv (شاسی‌بلند) در سراسر جهان، تمام صاحبان آینده‌نگر همواره به دنبال ساخت خودروهای قدرتمندتر، مطلوب و مطابق با سلیقه مشتریان هستند. خودروهای شاسی بلند در جهان به تازگی وارد قلمرو جدیدی در تولید خود برای افرادی که به دنبال لوکس‌ترین‌ها هستند، شده‌اند. این رقابت طی دهه‌های گذشته در بین برندهای لوکس خودروسازی سبب پیشرفت نسبی و بهبود عملکرد آنها شده است.

در ادامه، نگاهی به پنج مورد از ارزشمندترین خودروهای شاسی‌بلند جهان می‌اندازیم:

مرسدس بنز AMG G63

مرسدس بنز AMG G63

1-جدیدترین مدل خودرو مرسدس بنز تولید شده در سال 2019، به نام AMG G63، با موتور دو توربو V8 و قدرت 577 اسب‌بخار است. این مدل با نام تجاری جدید خود، ارتقاء قابل توجهی در تمام موارد از جمله آسایش و راحتی، تکنولوژی داخلی، سرعت و… داشته و به طور کلی بدون عیب و نقص است.

bentley bentayga

bentley bentaygabentley bentayga

2-جدیدترین مدل Bentley Bentayga با دو مدل موتور قدرتمند؛ موتور دو توربو V8 و موتور دو توربو W12، بسته به سلیقه مشتری ارائه شده است. موتور دو توربو W12 دارای قدرت بیشتری است. قدرت این موتور در مجموع 600اسب‌بخار و حداکثر سرعت 187کیلومتر بر ساعت است. شروع قیمت این خودرو لوکس از 198هزار دلار است.

لامبورگینی urus

لامبورگینی urus

3- مدل جدید لامبورگینی با نام Urus با قیمت اولیه حدود 200هزار دلار وارد بازار شده است که آخرین مدل ارائه شده در زمینه خودروهای مفید اسپرت این شرکت ایتالیایی است. این خودرو دارای موتور دو توربو V8 به همراه قدرت 641 اسب‌بخار است. بالاترین سرعت ثبت شده برای این خودروی لوکس، 190کیلومتر بر ساعت است.

range rover

range rover

4- جدیدترین مدل خودرو range rover (رنج روور) به نام SVAutobiograhy LWB با قیمت 210هزار دلار وارد بازار شد. این خودرو نیز دارای موتور دو توربو V8 و قدرت 577 اسب‌بخار است. از امکانات این خودرو می‌توان به تنظیم سیستم گرمایش و سرمایش برای صندلی‌ها، صندلی ماساژور گرم و یخچال فریزر در صندلی عقب اشاره کرد.

rolls royce

rolls royce

5-جدیدترین مدل خودرو رولز رویس (Rolls-Royce Cullinan) با قیمت اولیه حدود 325هزار دلار واردا بازار شد. این خودرو با موتور دو توربو V12 و قدرت 563 اسب بخار ارائه شده است. Cullinan قادر است مسافت 60کیلومتر را در حدود 5ثانیه طی کند. از امکانات این خودرو لوکس می‌توان به یخچال فریزر کریستالی در صندلی عقب و صندلی‌های چرمی کشویی اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید