فرمانده ناجا حلول سال نو را تبریک گفت

    کد خبر :510807
حلول سال نو

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی حلول سال نو را تبریک گفت.

متن پیام سردار اشتری به شرح ذیل است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

یا مقلب‌القلوب و الابصار، یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال

سال۱۳۹۷ با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌هایش به تاریخ پیوست؛ اما از آنجا که براساس تعالیم قرآن کریم، نگاه به گذشته برای ساختن آینده، امری عالمانه و پسندیده است؛ لذا نیروی‌انتظامی تلاش می‌کند مبتنی‌ بر این اصل راهبردی از دستمایه‌ها و تجربیات خود در سالی که گذشت، برای ارتقاء نظم و امنیت عمومی، بهره‌گیرد.

نیروی‌ انتظامی جمهوری اسلامی ایران، افتخار دارد با الهام از آموزه‌های مکتبی، تمسک به ائمه‌اطهار(ع) و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راستای تأمین نظم، امنیت و ایجاد آرامش در جای‌جای ایران عزیز و همچنین تلاش برای رسیدن به «پلیس تراز انقلاب‌ اسلامی»، در تمامی عرصه‌های مأموریتی اعم از مرزبانی، آمدوشد در شهرها، کنترل راه‌ها و جاده‌ها، ارائه خدمات انتظامی و اجتماعی، مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و… که در سایه‌سار تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه مأموران خدوم نیروی‌انتظامی، برگ زرینی بر دفتر عملکرد خود افزوده و ایفای نقش کند.

زهی سعادت آغاز بهار طبیعت و ورود به سال۱۳۹۸ که با میلاد باسعادت مولای متقیان حضرت علی‌ابن‌ابیطالب(ع)، اسوه آزادمردان جهان و الگوی بزرگ انسانیت و معنویت مقارن شد. با تمام وجود ارج ‌می‌نهیم؛ همه کسانی را که خالصانه و با ایمان قلبی برای تعالی، پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان ایران اسلامی مجاهدانه تلاش نموده‌اند و در رأس آن‌ها، به مقام شامخ شهدای گرانقدر ازجمله شهدای نظم و امنیت، درود و رحمت می‌فرستیم.

اینجانب، به مصداق « و من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق»، مراتب قدردانی خود را به خانواده معزز شهدا،آحاد همکاران، همرزمان و خانواده‌های صبور و مکرم‌شان ابلاغ و برای استمرار خدمت‌رسانی بی‌منت به مردم بصیر و قدرشناس‌ در سال جدید با عمل به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در بیانیه «گام دوم انقلاب» آرزوی موفقیت بیش از گذشته می‌نمایم؛ رجاء واثق دارم آینده‌ای روشن و باعظمت و توأم بااقتدار و سربلندی برای ملت فهیم و مقاوم کشورمان، رقم خواهد خورد. پیروزی غرورآفرین ملت ولایی و غیور ایران اسلامی در جشن ۴۰‌سالگی انقلاب‌اسلامی و شکست مفتضحانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نقش بر آب شدن توطئه‌ها و خدعه‌های شوم آن‌ها تنها با قدرت لایزال الهی، عنایت بقیه‌الله الاعظم(عج)، هدایت‌های داهیانه، مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، صبر و استقامت ملت عزیز ایران، آمادگی و هوشیاری نیروهای مسلح و نقش همه‌جانبه نیروی‌انتظامی در تأمین امنیت عمومی کشور محقق گردید.

از درگاه ایزد منان، روزگاری سرشار از سعادت و سلامت برای مردم عزیزمان، همه همرزمانم و خانواده‌های ارجمندشان وخانواده‌های معزز شهدا همراه با استمرار توفیق در انجام خدمات شایسته‌تر از گذشته به کشور عزیزمان را آرزومندم».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید