سفر به ارزان ترین مقاصد گردشگری

    کد خبر :510205


گرجستان که یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری به حساب می آید نیز می توان گفت در مقایسه با سایر مقاصد از هزینه های کمتری برخوردار است و در فصل های مختلف می توانید آن را در قیمت های متغیری مشاهده کنید همچنین با این وجود از تفریحات و جاذبه های فراوانی بخوردار بوده که به همین خاطر توانسته گردشگران زیادی را به خود جلب کند. هر کدام از شهر های گرجستان نسبت به اماکن تاریخی و تفریحی که در خود جای داده اند طرفداران منحصر به فردی داشته که تور گرجستان را در لیست پرطرفدار ترین ها قرار داده است.


استانبول یکی دیگر از شهرهای پرطرفدار از دید توریست ها بوده که می توان گفت حتما با آن آشنا هستید، این شهر تاریخی و توریستی نیز با رویایی ترین جاذبه های باستانی، تمدن کهن و تاریخ غنی ترکیه را به نمایش گذاشته است. همچنین یکی از نکات مثبت استانبول ارزان بودن آن نسبت به سایر شهرهای ترکیه بوده و نیز می توان گفت که تور استانبول از هزینه های کمتری برخوردار است.


اگر مایل به سفر های خارجی نیستید و می خواهید با هزینه های کم سفری لذت بخش را تجربه کنید ما به شما تور مشهد را پیشنهاد می کنیم، مشهد که در تمام فصول سال میزبان گردشگران بسیاری از جمله خارجی نیز می باشد دارای جاذبه ها و اماکن تاریخی فراوانی است همچنین وجود حرم امام هشتم شیعیان نیز رنگ و بوی دیگری به این شهر بخشیده و سبب شده تا توریست های بیشتری را به سوی خود جذب کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید