آماده‌باش یگان‌های حفاظت در تعطیلات نوروزی

    کد خبر :509497
تعطیلات نوروزی

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یگان های حفاظتی بازوی توانمند نظام برای حفظ ثروت ملی هستند، از آماده باش این یگان‌ها در تعطیلات نوروزی خبر داد.

سردار حمید عطایی در مانور مشترک یگان‌های حفاظت دستگاه‌های اجرایی با تاکید بر حفظ و صیانت از جنگل‌ها، مراتع و زمین‌های کشاورزی و جلوگیری از تخریب‌ غیرقانونی محیط زیست، اظهار کرد: مطابق ماده 179 قانون برنامه سوم و تنفیذ آن در ماده 129 قانون برنامه چهارم و همچنین ماده 233 قانون برنامه پنجم توسعه کشور، مقرر شده یگان‌های حفاظت در سازمان های مرتبط با حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تشکیل و در راستای پیشگیری از وقوع جرم و تامین امنیت سازمان مذکور انجام وظیفه کنند.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در جلسه مشترک با اعضای هیئت دولت در خصوص جلوگیری از نابودی زمین های کشاورزی تصریح کرد: پلیس با مشارکت سازمان های دولتی آمادگی هر نوع همکاری برای پیشگیری ازخسارت های غیر قابل جبران به منابع حیاتی کشور را دارد.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در تمامی سازمان هایی که نیاز به تشکیل یگان حفاظت در آن احساس می شود، این امر محقق و سازمان‌ها ملزم به همکاری و همیاری با پلیس در تامین امنیت سازمان مطبوع خود هستند.

سردار عطایی با بیان اینکه پلیس پیشگیری متولی اصلی شکل دهی، ساختار سازی نظارت بر عملکرد یگان های حفاظتی طبق موازین قانونی است، مطرح کرد: تاکنون در 13 دستگاه دولتی یگان های حفاظتی تشکیل و راه اندازی شده است.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه یگان های حفاظتی بازوی توانمند نظام برای حفظ ثروت ملی هستند، از آماده باش این یگان ها در تعطیلات نوروز خبر داد.

سردار عطایی در ادامه، خطاب به روسا و معاونان سازمان امور اراضی کشور گفت: در حال حاضر بیش از 40 هزار نفر در مجموعه یگان های دولتی مشغول به کارهستند که از این تعداد بالغ بر 15هزار نفر در حوزه های مختلف محیط زیستی و اراضی در حال خدمت می باشند.

وی با اشاره به آغاز به کار یگان حفاظت سازمان امور اراضی خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله بتوانیم در سال 98 وفاق و همدلی بیشتری بین همه یگان‌های حفاظت نیروی انتظامی ایجاد و از تخریب اراضی کشاورزی جلوگیری کنیم.

به گزارش ایسنا، براساس گزارش سایت پلیس، مانور مشترک یگان های حفاظت دستگاه‌های اجرایی که با حضور رئیس سازمان امور اراضی کشور،جمعی از مسئولان و مدیران کشوری، انتظامی و با شرکت یگان‌های حفاظت سازمان امور اراضی، سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیزداری، سازمان حفاظت محیط زیست و شهرداری تهران برگزار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید