پاسخ منفی اعضای شورا به ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه ۹۸

    کد خبر :509252
ایرادات فرمانداری

اعضای شورای شهر ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ را وارد ندانستند.

اعضای شورای شهر تهران در نوبت عصر جلسه شورای شهر بررسی ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ را در دستور کار قرار دادند و بهاره آروین – عضو کمیسیون برنامه و بودجه – در توضیح این اعتراضات گفت: هیات تطبیق فرمانداری تهران حدود ۱۵ اعتراض به بودجه آورده است.

وی با بیان این‌که عمده ایرادات شکلی است، اظهار کرد: مثلا در یک مورد عنوان کرده است که به جای استفاده از کلمه “استارت‌آپ” باید از عنوان شرکت‌هایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند نام برد و یا در جای دیگر عنوان کرده که باید به جای کلمه “شورای شهر تهران” از کلمه شورای شهر تهران، ری و تجریش استفاده کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با بیان این‌که عمده ایرادات شکلی است، ادامه داد: اعضای شورای شهر می‌بایست به این ایرادات رسیدگی کنند.

در ادامه حسن رسولی خزانه‌دار شورای شهر در رد ایرادات فرمانداری گفت: ایرادات وارد نیست و بهتر است که موضوعات به هیات حل اختلاف ارجاع داده شود.

در ادامه حق‌شناس نیز با بیان این‌که کمیته تلفیق می‌بایست براساس قواعد خود کار کند، گفت: نسبت کمیته تطبیق به شورا به مانند شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی است و به نظر می‌رسد که کمیته تلفیق باید در لحن و فرم خود و براساس قاعده ایراد بگیرد.

به گزارش ایسنا، سرانجام اعضای شورای شهر تهران در جلسه نوبت عصر، ایرادات فرمانداری به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ را وارد ندانسته و به تصمیم خود اصرار کردند که به همین دلیل، موضوع به هیات حل اختلاف ارجاع داده خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید