قیمت اسمارتفون تاشو شیائومی مشخص شد

    کد خبر :509093
اسمارتفون تاشو

شرکت‌های سامسونگ و هواوی در ماه گذشته گوشی‌های قابل انعطاف (تاشو) خود را عرضه کردند. هردو محصول این شرکت‌ها طراحی بسیار متفاوتی از هم دارند، اما یک چیز در این دو اسمارتفون تاشو مشترک بوده و آن قیمت بالای این هندست‌ها است. گلکسی فولد سامسونگ 1980 دلار و هواوی میت ایکس قیمتی در حدود 2600 دلار دارند. قیمت‌های گران و سرسام‌آور این دو محصول، آن‌ها را به یک کالای لوکس و تجملی تبدیل کرده‌اند، اما در این میدان نبرد که در دو طرف آن گوشی‌های گران‌قیمت دو غول بزرگ فناوری قرار دارند، باید از یک حریف قدرتمند و البته ارزان‌قیمت رونمایی کنیم. قیمت اسمارتفون تاشوی شیائومی 999 دلار خواهد بود که این قیمت مناسب، شما را برای خرید محصول جذاب و جدید شیائومی ترغیب خواهد کرد.

به گزارش مجله فناوری کشور هند (iGyaan)، گوشی هوشمند و تاشوی شیائومی که فعلا با نام می فلکس و می فولد شناخته شده‌، قیمتی در حدود 999 دلار در آمریکا، 999 یورو در اروپا و 74999 روپیه هند خواهد داشت. این شرکت چینی قصد دارد محصولات جدید خود را طی ماه‌های آوریل تا ژوئن به بازار عرضه کند. اسمارتفون‌های تاشوی شیائومی برای اولین بار در چین و سپس در بازارهای جهانی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

هم‌چنین این گزارش بیان کرده که هزینه ساخت می فلکس و می فولد تقریبا نصف هزینه‌ای بوده که برای ساخت گلکسی فولد خرج شده است. این هزینه کم به علت استفاده شیائومی از نمایشگر OLED به همراه فناوری Visionox برای ساخت گوشی است.

هر سه رقیب قدرتمند، در گوشی‌های قابل انعطاف خود از پردازنده اسنپدراگون 855 SoC و یک رم 10 گیگابایتی استفاده کرده‌اند. هنوز زمان معرفی و عرضه گوشی تاشوی شیائومی مشخص نشده است، اما به احتمال زیاد این اسمارتفون تاشو و ارزان‌قیمت در اواسط سال 2019 معرفی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید