افتتاح 7.5 کیلومتر دیگر از عمیق‌ترین خط متروی تهران

    کد خبر :508407
خط متروی تهران

مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از افتتاح 7.5 کیلومتر دیگر از عمیق‌ترین خط متروی پایتخت با سه ایستگاه خبر داد.

علی امام در مراسم افتتاح هفتمین کیلومتر از خط 7 مترو تهران در تشریح بخش شمالی خط 7 متروی تهران ، گفت‌: در آستانه پنجمین دهه پیروزی انقلاب اسلامی این توفیق را به عنوان خدمتگزاران مردم پیدا کردیم که در عرصه مترو 7.5 کیلومتر از خط 7 مترو با سه ایستگاه در بخش شمالی شامل سه ایستگاه صنعت، تربیت مدرس و میدان صنعت به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: بلندترین پله برقی متروی تهران به ارتفاع 18 متر در همین خط به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر عامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، ادامه‌ داد: در خط 6 مترو نیز بزودی 9 کیلومتر با سه ایستگاه در بخش جنوبی به بهره‌برداری خواهد رسید. در حال‌ حاضر فعالیت در این 9 کیلومتر به اتمام رسیده است و در روزهای آینده با حضور رییس جمهور این طرح افتتاح خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه 13.5 کیلومتر از خط 7 متروی تهران با هشت ایستگاه تاکنون به بهره‌برداری رسیده است، خاطر نشان کرد: از مهدیه تا بسیج در خط 7 متروی تهران حداکثر تا تیر ماه سال آینده بهره‌برداری خواهد رسید. در خط 6 مترو نیز 15 کیلومتر با 6 ایستگاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌ گزارش ‌ایسنا، مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه ادامه‌ داد: تعهد قطعی در مترو حفظ استانداردهای ملی است. ما به عنوان خدمتگزاران مردم مجموعه‌ای را می سازیم و در اختیار مردم قرار می‌دهیم که از ایمنی آن اطمینان داشته باشیم و به شهروندان نیز این اطمینان را می‌دهیم که خدمتگزارانشان در مترو ، بحث ایمنی مردم را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید