بازیکنان استقلال خودخواه بودند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۴۳
    کد خبر :507724
بازیکنان استقلال

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال در دیدار برابر العین در زدن ضربات آخر بی دقت بوده و خودخواهانه بازی می‌کردند.

بهتاش فریبا در گفتگو با مهر در خصوص دیدار استقلال برابر العین امارات که به تساوی یک بر یک انجامید، گفت: بازی خوبی بود. اعتقاد دارم استقلال از یک استراتژی کاملاً صحیح و درست استفاده کرد. کنترل بازی، فشار به حریف و استفاده از موقعیت‌ها، روشی بود که استقلال در این دیدار به کار گرفت.

در نیمه دوم آبی پوشان حملات سریع و بازی سرعتی را به سمت دروازه حریف به وجود آوردند اما تنها ایرادی که بازیکنان داشتند این بود که در زدن ضربات آخر بی دقت بودند و تا حدودی خودخواهانه عمل کردند. به عنوان مثال باید بگویم اگر فرشید اسماعیلی در نیمه دوم به جای زدن یک ضربه بی دقت به زکی پور پاس داده بود وی می‌توانست به راحتی دروازه العین را به راحتی باز کند. در مجموعه استقلال موقعیت‌های زیادی را از دست داد و اعتقاد دارم آنها فکر می‌کردند که در حال بازی با یک تیم لیگ دو هستند نه اینکه با یک تیم بزرگ بازی کنند.

وی در خصوص وضعیت داوری این دیدار تصریح کرد: باید بگویم من همیشه وقتی بازی را تماشا می‌کنم به دلیل استرسی که دارم نمی‌توانم در مورد داور صحبت کنم اما وقتی برای چندمین بار این بازی را تماشا می‌کنم متوجه می‌شوم که عملکرد داور چگونه بوده است. قضاوت داور عمانی این دیدار هم در مجموع خوب بود و ایرادات زیادی نداشت البته اگر در این بازی‌ها از سیستم VAR استفاده می‌شد مطمئناً این بازی به سود استقلال به پایان می‌رسید.

فریبا در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند با این شرایط به دور بعد صعود کند؟ گفت: همه چیز در فوتبال اتفاق می‌افتد. زیبایی و جذابیت فوتبال این است که کسی نمی‌داند در پایان چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد. بنابراین اگر بتوانیم الدحیل را شکست داده و دو امتیاز از بازی رفت و برگشت برابر الهلال به دست آورده و العین را در امارات شکست دهیم مطمئن باشید به دور بعد صعود خواهیم کرد.

وی یادآور شد: الهلال عربستان تقریباً صعودش قطعی شده و این می‌تواند به نفع استقلال باشد زیرا معمولاً تیم‌هایی که صعود می‌کنند به بازیکنان اصلی خود استراحت می‌دهند اما تنها مشکل ما با عربستان این است که به لحاظ سیاسی، مشکلاتی با هم داریم که بعید می دانم آنها به راحتی بخواهند به ما امتیاز بدهند خصوصاً اینکه علیرضا منصوریان به همراه ذوب آهن توانستند یک تیم عربستانی را به نام النصر را شکست داده و حتماً الهلال برای گرفتن انتقام به مصاف استقلال خواهد آمد.

مربی پیشین استقلال در پایان و در خصوص دیدار روز شنبه استقلال برابر نساجی قائم شهر خاطرنشان کرد: شرایط بازی‌های لیگ برتر با لیگ قهرمانان بسیار متفاوت است اما از لحاظ روحی استقلال در شرایط خوبی است و با توجه به اینکه بازی‌ها در تهران برگزار می‌شود می‌تواند مقابل این تیم به پیروزی دست یابد اما تنها نگرانی من و هواداران، فشار بازی هاست که متأسفانه فرشید اسماعیلی و ووریا غفوری دچار مصدومیت شده و این فشار می‌تواند دیگر بازیکنان را هم مصدوم کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید