نمی توان گوشت قرمز وارداتی را دوباره صادر کرد

    کد خبر :507596
گوشت قرمز وارداتی

رییس کل گمرک کشور با بیان اینکه تعداد زیادی دستگاه ها و مراجع نظارتی وجود دارند که پس از اظهار بر ترخیص و توزیع محموله‌ها نظارت دارند، گفت: نمی توان گوشت قرمز را با این مشقت وارد کشور و دوباره صادر کرد.

به گزارش افکارنیوز، سید مهدی میر اشرفی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر اینکه گوشت وارد کشور نشده خارج می شود، گفت: هیچ عقل سلیمی این اقدام را انجام نمی‌دهد که کالایی را که وارد کشور کرده دوباره صادر کند، لذا نمی توان گوشت قرمز را با این مشقت وارد کشور و دوباره صادر کرد.

رییس کل گمرک کشور با بیان اینکه تعداد زیادی دستگاه ها و مراجع نظارتی وجود دارند که پس از اظهار بر ترخیص و توزیع محموله‌ها نظارت دارند، افزود: در ۱۱ ماه گذشته سال ۱۳۷ هزار تن گوشت گرم و سرد از گمرکات کشور ترخیص شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵ هزار تن افزایش را نشان می دهد.

گوشت وارداتی به غذاخوری ها می رود

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان اینکه تقاضا برای گوشت قرمز که با ارز دولتی تهیه شده بیشتر است، تصریح کرد: از آنجا که قیمت گوشت وارداتی در مقایسه با گوشت داخل ارزان تر است تقاضا برای آن بیشتر بوده و ممکن است از سمت مصرف خانوار به سمت سایر بازارها همانند غذاخوری ها توسعه پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید