تغییرات بزرگ توییتر در راهند

    کد خبر :507370
توییتر

توییتر وعده داده که به زودی تغییراتی بزرگ در بخش مکالمات و ویدئوها ایجاد می کند و به نظر می رسد این تغییرات به وعده این شرکت برای ارتقاء “مکالمه سالم” کمک می کند.

این تغییرات نخستین بار در سال 2006 پایه ریزی شد و توییتر برخی از بزرگترین تغییرات خود را با هدف تغییر در در خدمات شبکه های اجتماعی در دست اجرا دارد.

این شرکت قصد دارد ویژگی های جدیدی را برای افزایش تصاویر و ویدیوها در پلتفرم خود با هدف تشویق کاربران به استفاده بیشتر از دوربین ها در تلفن های هوشمند، معرفی کند. به نظر می رسد این تلاش ها شباهت هایی آشکار با برنامه هایی دارد که پیش از این در شبکه های اجتماعی و پلتفرم های رقیب توییتر مثل اسنپ چت و اینستاگرام شاهد بودیم.

به گزارش انتخاب،کیت کلمن مدیر کل بخش محصولات توییتر گفت: “ما واقعا قصد داشتیم تصاویر و فیلم هایی را ایجاد کنیم که رویدادهایی متفاوت تر از آن چه تا کنون شاهدش بودیم خلق کند. تاکید ما به طور اخص بر تصاویر و ویدئوهایی است که ضمیمه یک توییت می شوند.گ

این شرکت اخیرا یک نمونه آزمایشی اولیه از این برنامه را ارائه کرده است که از سوی توییتر با نام “twttr” خوانده می شود. این ویژگی نخستین بار توسط بنیانگذار توییتر؛ جک دورسی مورد ازمون قرار گرفته و شامل تغییرات مختلف در نحوه توییت است و متمرکز بر یک فرمت جدید برای مکالمات و پاسخ های رنگی کد گذاری شده است.

این برنامه یک آزمون بتای عمومی است و تغییرات می توانند بسیار متغیر باشند. کولمن در این خصوص گفت، “ما همواره در حال تغییر در محصولات خود و ایجاد تحول سیاست ها با هدف بهبود سلامت و امنیت مکالمات هستیم”

وی ضمن اشاره به اجرای سریع تر و پیشگیرانه تر خدمات توییتر در خصوص حذف حساب های تبلیغاتی و نظریه های توطئه گر ، گفت: ” مدتهاست که توییتر خود را به عنوان یک شبکه اجتماعی برای ” توصیف آنچه که در حال حاضر اتفاق می افتد” جا انداخته و روز به روز نیز تغییر کرده است. کاربران میتوانند عکسها، ویدیوها و ویدیوهای زنده را با نگاهی متفاوت در هنگام ضبط، پخش زنده کنند.”

این به روزرسانی از یک سال پیش در دست اجرا و بررسی است و کاربران توییتر تغییرات را حس می کنند و می دانند به راحتی و با یک کلیک ساده به دوربین دسترسی خواهنند داشت و می توانند با کمک شش رنگ مختلف، عناوین، مکان ها و هشتگ ها در یک عکس ها، ویدیوها و پخش زنده خود، تصاویری متفاوت خلق کنند و همه این ها باز هم کاربران را به یاد اسنپ چت و اینستاگرام می اندازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید