کمک 12 میلیاردی مردم تهران به جشن نیکوکاری

    کد خبر :506945
جشن نیکوکاری

به گفته مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد تومان کمک به جشن نیکوکاری به صورت نقدی و غیر نقدی ثبت شده است.

حمیدرضا شیران با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ماه‌ها قبل آغاز شده و همچنان کمک‌های مردمی ادامه دارد، افزود: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری که در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار شد در قالب‌های دیگری از جمله جشن گلریزان، شوق دیدار و تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگراز می‌شود، کمک‌های مردمی دریافت و در اولین فرصت به دست نیازمندان می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک‌های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: هم اکنون ۷۰ هزار خانوار با جمعیت ۱۳۰ هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره‌مند می‌شوند.
به گزارش ایسنا، شیران ضمن تشکر و قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: کمک‌های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از ۴۱ درصد رشد داشته است.
وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه تأمین پوشاک شب عید کودکان نیازمند گفت: خیران و مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۲۱۸۸۷۷ و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید