توزیع مرغ و شکر تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

    کد خبر :506804

رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای از توزیع مرغ و شکر تنظیم بازاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبرداد.

به گزارش بازتاب به نقل از روابط عمومی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، امیرخسرو فخریان در مورد تدابیر اتحادیه برای شب عید گفت: اعضای این اتحادیه با برگزاری جشنواره‌ها، اعطای تخفیفات و فروش ویژه، جوایز متنوع، عرضه شفاف و سالم (مستقیم) انواع کالاهای اساسی و تنظیم بازار در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و برقراری عدالت اجتماعی گام برداشته و تلاش دارند، شرایط لازم را برای ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه نسبت به تامین مایحتاج اساسی فراهم آورده تا مصرف‌کنندگان با خیالی آسوده به استقبال بهار بروند.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با اشاره به افزایش ساعت کاری فعالان رسته پوشاک عضو اتحادیه افزود: براساس نتایج حاصله از جلسات با وزارت صمت، تخفیفات بیشتری در حوزه پوشاک اعمال خواهد شد.

وی از توزیع روزانه 100تن مرغ منجمد تنظیم بازار به نرخ مصوب دولتی به منظور کاهش قیمت گوشت مرغ در استان تهران خبرداد و گفت: این طرح مختص قشر خاصی نبوده و مصرف‌کنندگان می‌توانند از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتحادیه‌های سراسری تعاون‌ی‌های مصرف محلی ایران، رفاه، افق کوروش، هایپرمی، هایپر استار، شهروند، سپه، اوشانک (هفت)، جانبو، اتکا، کامبای فور، نجم خاورمیانه، یاران دریان و انتخاب من این کالا را تهیه کنند.

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای همچنین در مورد وضعیت شکر تنظیم بازار افزود: ظرفیت اعضای این اتحادیه ماهیانه 10 هزار تن است که تا بحال بخش عمده‌ای از میزان شکر مورد نیاز جذب و بین مصرف‌کنندگان توزیع شده است.

فخریان با بیان اینکه برنج تنظیم بازار هندی نیز در سطح فروشگاه‌های عضو در حال توزیع است، افزود: برای تخصیص و توزیع سایر اقلام تنظیم بازاری کالاهای شب عید در حال رایزنی با مسئولین ستاد تنظیم بازار هستیم.

فخریان در ادامه با اشاره به یکصد و بیست و هشت عضو و فعالیت بیش از 3200 شعبه فروشگاهی در کل کشور در 10 رسته مختلف، اظهار داشت: ما با سرلوحه قراردادن کاهش قیمت برای مصرف‌کننده نهایی، تمام توان خود را برای افزایش سطح رفاه اقتصادی بین عامه مردم بکار گرفته تا قدرت خریدی که در چند ماه گذشت بشدت افت کرده را تا حد ممکن ترمیم کنیم و هم‌وطنان با آرامش و بدون دغدعه نسبت به تامین مایحتاج اساسی خود اقدام کنند.

وی گفت: ما همچون گذشته در اجرای هماهنگ سیاست‌های دولت در ساماندهی و ایجاد آرامش و ثبات در بازار به ویژه شب عید، گام بر می‌داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید