توافق با وزارت کشور برای رصد آسیب‌های اجتماعی توسط سمن‌های جوانان

    کد خبر :506784
سمن‌های جوانان

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از توافق با وزارت کشور برای استفاده از ظرفیت پژوهشی سازمان‌های مردم نهاد این حوزه از ابتدای سال آینده خبر داد.

محمدمهدی تندگویان درباره رصد آسیب‌های اجتماعی حوزه جوانان گفت: تفاهم نامه‌ای با وزارت کشور درحوزه آسیب‌های اجتماعی منعقد شده و کارهای نهایی آن در حال انجام است. براین اساس قرار است اعتباری از وزارت کشور برای تشکل‌های فعال در حوزه آسیب‌های اجتماعی تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه به دنبال تغییرات مدیریتی معاونت جوانان سال گذشته این طرح تعطیل شده بود، افزود: امسال حوزه پژوهشی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در کل کشور براساس تفاهم نامه با وزارت کشور کلید خورد و امیدواریم در صورت تأمین اعتبارات از ابتدای سال آینده به شکل پایلوت در ۱۴ استان اجرا شود.

به گفته تندگویان، در صورت تأمین اعتبار کافی این طرح می‌تواند در سراسر کشور نیز اجرا شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه از زمانی که سازمان جوانان تبدیل به یک معاونت شد، بخش پژوهشی مستقلی ندارد، توضیح داد: به عبارت دیگر مثل همه وزارت خانه‌ها، در وزارت ورزش و جوانان هم یک بخش پژوهشی برای کل وزارت خانه وجود دارد که زیر مجموعه وزیر است و آنجا پژوهش‌های حوزه ورزش و جوانان مانند سابق انجام می‌شود.

تندگویان افزود: چندی پیش هم در یزد یک اجلاس در حوزه جوانان و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد و حدود ۲۰ نفر از اساتید دانشگاهی در این اجلاس براساس درخواست‌های پژوهشی ما شرکت کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید