مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد

نقش نمایشگاه زنان و تولید ملی در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی

    کد خبر :506454
نمایشگاه زنان و تولید ملی

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با تاکید بر اهمیت ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی چون «زنان و تولید ملی» می‌تواند نقش بسزایی در ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی در میان اقشار مختلف جامعه همچون دختران ، سالمندان و زنان سرپرست خانوار داشته باشد.

ابوالفضل رفیع در حاشیه بازدید از چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی گفت: ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی یکی از مهمترین اهداف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران است و توجه به مولفه‌های آن نقطه اتصال و اشتراک اداره کل فرهنگی با دیگر سازمان‌ها و ادارات کل معاونت اجتماعی و مجموعه مدیریت شهری است.

رفیع همچنین ابراز امیدواری کرد: در حوزه اجتماعی بتوانیم هم‌افزایی بیشتری با اداره کل امور بانوان در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی-اسلامی در اقشار مختلف جامعه همچون دختران، سالمندان و زنان سرپرست داشته باشیم.

به گزارش ایسنا وی در ادامه با اشاره به استقبال شهروندان از چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی ، این امر را نشان دهنده هدفگذاری درست از سوی برگزارکنندگان این نمایشگاه دانست و گفت: یکی از ویژگی‌های این نمایشگاه حضور برندهای مطرح کشور است که در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود با همکاری اداره کل بانوان شهرداری تهران، از کمک زنان سرپرست خانوار بهره می‌برند و محصولات خود را با قیمت پایین عرضه می‌کنند تا شهروندان کالاهای مورد نیاز را با قیمت مناسب خریداری کنند.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران ادامه داد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند علاوه بر توانمندسازی بیشتر زنان سرپرست خانوار،بحث مربوط به اشتغال و درآمدزایی آنان را نیز مرتفع کند.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، چهاردهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی تا ۲۴ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ در نمایشگاه شهرداری تهران در بوستان گفت وگو برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید