توخل: بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن از همین حالا می‌خواهند به تعطیلات بروند!

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴
    کد خبر :506375
توخل

سرمربی PSG اعتراف کرد که برخی از شاگردانش دیگر برای بازی کردن در هفته‌های باقی‌مانده تا پایان فصل انگیزه ندارند.

توماس توخل سرمربی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که بسیاری از بازیکنانش بعد از باخت‌شان مقابل منچستر یونایتد و حذف از لیگ قهرمانان اروپا از او خواسته‌اند که به آنها اجازه رفتن به تعطیلات را بدهد.

پاریسی‌ها چهارشنبه هفته گذشته در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با وجود پیروزی 2 بر صفر در بازی رفت، در خانه با نتیجه 3 بر یک در خانه مغلوب شدند و یک سال دیگر هم در حسرت صعود به مرحله‌ای بالاتر از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان ماندند.

با توجه به حاشیه امنیت 14 امتیازی پاری‌سن‌ژرمن با دو بازی کمتر نسبت به لیل، قهرمانی این تیم در لوشامپیونه در فاصله 10 هفته به پایان رقابت‌ها قطعی به نظر می‌رسد و شاید به همین دلیل دیگر برای بازیکنان این تیم انگیزه‌ای باقی نماند.

توخل به خبرنگاران گفت: تنها چند روز بعد از باخت‌مان مقابل منچستریونایتد بسیاری از بازیکنان می‌خواستند که فصل‌شان تمام شود و برای مدتی به تعطیلات بروند. ما اما چنین گزینه ای را در برنامه‌های‌مان نداریم. درست است که این فصل دیگر شانسی برای بردن لیگ قهرمانان نداریم اما هنوز این فرصت را داریم که مانند تیمی قهرمان رفتار کنیم.

کیلیان امباپه و پرسنِل کیمپمبه، کسی که خطای هندش مقابل منچستریونایتد موجب اعطای یک پنالتی به شیاطین سرخ و در نهایت حذف پاری‌سن‌ژرمن شد بعد از باخت تیم‌شان مقابل شیاطین سرخ، با رسانه‌ها صحبت کرده‌اند. در حالی که امباپه به تعهد خود به پروژه PSG‌ تأکید کرده، کیمپمبه سهل‌انگاری تیم را دلیل ناکامی آن دانسته است، چیزی که توخل با آن موافق نبود.

به گزارش تسنیم،او ادامه داد: من به حرف‌های پرسنل گوش نکرده‌ام. احساس می‌کردم که تیم در بازی برگشت بیش از بازی رفت در منچستر انگیزه داشت و به خودش فشار آورد. بازیکنان من در تمرینات روز یکشنبه هم بسیار جدی بودند. بازی هفته پیش بسیار متفاوت از بازی مقابل منچستر یا بلگراد بود. برداشت من با برداشت پرسنل متفاوت است. اگر او این احساس را نسبت به خودش داشته است، خب آن وقت باید بعضی چیزها را تغییر دهد. الان زمان آن نیست که تلاش کنم، یک مسئله غیرقابل توضیح را توضیح دهم.

هواداران دوآتشه پاری‌سن‌ژرمن روز یکشنبه مجوز حضور در محل تمرینی این تیم را پیدا کردند تا اعتراض و نارضایتی‌شان را به گوش مسئولان تیم برسانند. آنها خواهان آن شدند که تیم شخصیت بزرگتری نشان دهد و توخل هم به آنها حق داد.

او گفت: اولتراها ناراحت و عصبانی هستند. ما هم حال‌شان را درک و خواسته‌های‌شان را قبول می‌کنیم. با این حال آنها باید درک کنند که در حال حاضر حس و حال هیچ کسی بدتر از خود ما نیست. ما برای هواداران احترام قائلیم و باید این را هم بگویم که عملکرد ما در اولدترافورد فوق‌العاده بود. الان زمان شک و تردید نسبت به تیم نیست.

آیا توخل مایل است که با وجود ناکامی‌های این فصل باز هم به کارش در پارک دو پرنس ادامه دهد. او در پاسخ به این سؤال اظهار داشت: البته، من دوست دارم برای مدتی طولانی اینجا بمانم و از کسب موفقیت‌های گوناگون لذت ببرم. این هدف من است و الان هم که این ناکامی رخ داد احساس بدی دارم. اتفاقی که چهارشنبه شب رخ داد یک حادقه بود و تحلیل آن بسیار پیچیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید